OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: ca. 24 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Uppdragsstart: Enl. ök.
- Omfattning: 75%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Projektadministratören kommer att vara ansvarig för program- och projektadministration samt för att genomföra vissa utredningar. Strategin kommer att medföra lokalprojekt runt om i landet där kunden både kommer vara hyresgäst och/eller fastighetsägare.
Programmet har nu ett behov av att tillföra en administrativ resurs som kan stötta lokalprogramledaren i dennes arbetsuppgifter med administration och vissa utredningar.
Arbetsuppgifter:
- bistå lokalprogramledaren i dennes arbete att övergripande leda, samordna och administrera projektets genomförande så att projektets målsättning och delmål uppnås enligt tidplan och med gott resultat.
- Projekt- och programadministration Genomföra utredningar.
- Planering och uppföljning vilket bland annat inkluderar budget, budgetuppföljning och arbete i kundens projektverktyg
- Ta fram underlag för beslut
- Bistå med projekt- och programadministration i de projekt som genomförs
- Föra protokoll
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Relevant akademisk examen motsvarande kandidat inom aktuellt område eller alternativ motsvarande utbildning eller arbetslivserfarenhet
- Minst 3 års arbetslivserfarenhet inom projektadministration inom bygg- eller fastighetsområdet
- Goda kunskaper och förmåga att använda Officepaketets olika delar
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Kunskaper om PPS projektmodell
- Deltagit i ett lokalprojekt och i lokalprojekt hanterat budgetuppföljning och protokollföring (med lokalprojekt avses flytt av befintlig lokal eller ny, till eller ombyggnad av lokal)
- Självständigt genomfört en eller flera utredningar kopplat till ett lokalprojekt
Annat
Nedanstående personliga egenskaper säkerställs via referenser och vid eventuell intervju. Kunden förbehåller sig rätten att kontakta egna relevanta referenser (än de som leverantören själv angivit) för att säkerställa uppfyllande av krav.
- God samarbetsförmåga och initiativförmåga
- Flexibel och anpassningsbar efter arbetsbelastningUtåtriktad och tydlig i sin kommunikation
- Ödmjuk och ha lätt för att skapa förtroende
- Arbetar självständigt och målinriktat
- Fallenhet för administrativa arbetsuppgifter
- Förmåga att arbeta i grupp
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström