OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Seglarhotell i Sandhamn söker en Receptionist Till Seglarhotellet i Sandhamn kommer man för att uppleva den unika och vackra miljön i Stockholms yttersta skärgård - året om. Vi erbjuder våra gäster inspiration, upplevelser, god mat, trevlig service och en fantastisk omgivning. Vi som arbetar på Seglarhotellet tycker om att ge en bra och personlig service och att arbeta i kontakt med andra människor. Det är vår uppgift att se till att våra gäster får en trevlig upplevelse, oavsett inom vilken avdelning vi arbetar. Att arbeta på Seglarhotellet innebär också att ta ett eget ansvar och att alltid söka att göra det lilla extra. Vi som arbetsgivare lägger också stor vikt vid att du som anställd kontinuerligt utvecklas inom ditt arbete. Som receptionist omfattar dina arbetsuppgifter sedvanliga receptionsuppgifter såsom in- och utcheckning, bokning, telefonväxel, kassahantering och gästservice på högsta nivå. Receptionen ansvarar även för att städa och möblera konferenslokalerna. Vi ser gärna att du har erfarenhet från hotell & konferens, kan Hotsoft, är flexibel, iderik, noggrann samt stresstålig och klarar ett periodvis högt tempo. Du jobbar shift och i tjänsten ingår även natt-tjänstgöring en vecka/månad. Pga av båttiderna under vinterhalvåret krävs det att du bor på Sandhamn, enklare personalboende finns dock att hyra. Tjänsten ska tillträdas snarast
Kontaktpersoner på detta företaget
SPA-ansvarig Eleonore Andersson