Receptionist heltid till If Skadeförsäkring AB!

Receptionist heltid till If Skadeförsäkring AB!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
För If Skadeförsäkrings räkning söker vi just nu en Receptionist för kontorsservice, till kontoret i Bergshamra. Detta är en tjänst för dig som har erfarenhet av liknande roll är redo för att hålla strategiskt övergripande ansvar för en servicefunktion.

Kontorsservice är en del av den nordiska enheten Group Services och består idag av 20 medarbetare i Sverige. Vi finns på kontoren i Stockholm, Nyköping, Malmö, Göteborg och Sundsvall. Kontorsservice ansvarar för Ifs kontor och för funktionerna växel, reception, dokumenthantering, inköp och internservice. Vidare ingår även ansvar för faciliteter som lokalvård, personalmatsalar, personalparkering, växter, frukt, teknik m.m.

Om företaget
If är det ledande nordiska sakförsäkringsbolaget med 3,6 miljoner kunder och 6 800 anställda. Tillsammans koncentrerar man sig på skadeförsäkring för att kunna erbjuda sina kunder - både privatpersoner och företag - de bästa produkterna och den bästa servicen. Om något händer ger If hjälp och stöd - det är därför de finns.

Vi i Stockholm är ett team på 10 personer som arbetar dagligen för att leverera snabb och kvalitativ service till våra kunder. Vi beskriver oss själva som serviceinriktade, lösningsorienterade och besitter både bredd och djup i vår kompentens och kunnande.

Arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter som kontorsservicemedarbetare kommer vara att leverera service till våra kunder utefter vårt uppdrag och uppsatta mål inom samtliga av våra funktioner så som växel, reception, dokumenthantering och internservice. Initialt kommer arbetet starta inom reception och växel som då innebär mycket kundkontakt både med leverantörer, Ifs försäkringstagare men också Ifs interna medarbetare. Agera våningsvärd, budhantering, taxibokningar samt larm och säkerhet är några av arbetsuppgifterna rollen innefattar.

Möjlighet kommer att finnas till att delta i nordiska och nationella projekt samt dagligen utveckla och förbättra våra arbetsprocesser. Du kommer att ha egna ansvarsområden inom ramen för vårt uppdrag som grundar sig i att säkerhetsställa och följa upp processer, förbättra och utveckla leverans och ha kontakt med leverantörer.


Kvalifikationer
Vi söker dig som är serviceinriktad och brinner för personlig service och tycker om att synas och höras. Du är driven, strukturerad och lösningsorienterad samt tar ansvar för dina uppgifter. Du är en lagspelare som gillar att arbeta mot både kortsiktiga som långsiktiga mål, individuellt men framförallt i team.

Du har också:
• Erfarenhet av receptionsarbete eller Facility management
• Flytande kunskaper i svenska och engelska, i tal såväl som skrift.
• B-körkort
• Vana med digitala verktyg så som Excel, Outlook, Microsoft Teams.


Övrigt
Vill du arbeta i ett nordiskt företag där du som individ sätts i fokus? I så fall kan If erbjuda dig en öppen och modern miljö med effektiva arbetsverktyg och utvecklingsmöjligheter. Här erbjuds du ett spännande jobb där du får chansen att utvecklas. Ta nu chansen att bli en del av en framgångsrik arbetsplats!

Låter detta intressant? Tveka inte för länge med att skicka in din ansökan, vi välkomnar den idag! Start för tjänsten är omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Du blir direktanställd på IF. Du arbetar mellan kl. 08.15 - 16.45 (vintertid) och mellan kl. 08.15 - 16.00 (sommartid).
I
denna rekryteringsprocess samarbetar If Skadeförsäkring med KFX HR-partner och samtliga frågor hänvisas till ansvarig rekryterare på 08-663 99 00.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Skandinavien AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 januari 2022
  • Ansök senast: 20 februari 2022

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024