OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara ansiktet utåt och en viktig representant för ett maknadsledande försäljningsbolag inom byggnadsbranschen? Har du samtidigt erfarenhet av en administrativ eller serviceinriktad roll sedan tidigare och brinner för att leverera bästa möjliga service och relationsskapande är du rätt person! Läs vidare nedan och sök redan idag då urval sker löpande!
OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för Layhers räkning en receptionist där du utgör en viktig representant utåt för bolaget.
Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos vår kund. Uppdraget är på heltid med start v.22 (sista maj) och sträcker sig till v.31 (sista juli) med möjlighet till förlängning.
Du erbjuds
* Chans att få vara med och utvecklas på ett välkänt bolag inom byggbranschen
* En varierande roll inom både service och administration med koppling till ekonomi
* En arbetsplats med god arbetsstämning med primärt fokus att göra det yttersta för kunden
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande
ARBETSUPPGIFTER
I rollen som receptionist kommer du:
* Ta emot besökare till kontoret
* Huvudansvarig för inkommande samtal i telefonväxel
* Hantera in- och utgående post
* Administrativt stöd för ekonomiavdelning i form av fakturahantering
* Ställa i ordning mötesrum och lunchrum samt säkerställa trivsel på kontoret
* Ansvara för att iordningställa säkerhetsrum inför utbildningar
Det är en stimulerande och omväxlande roll som passar dig som trivs i det sociala där du representerar företaget som ansiktet utåt i deras reception. Vidare brinner du för långsiktiga relationer och leverera service på hög nivå.
VI SÖKER DIG SOM
* Har arbetserfarenhet från administrativt och/eller serviceinriktat arbete
* Är flytande i svenska, i både tal och skrift
Det är meriterande om du:
* Har tidigare arbetat inom reception och/eller kundtjänst
* Har kunskaper i Office 365
* Har intresse för byggbranschen
För tjänsten värderar vi de personliga egenskaperna högt där vi söker dig som är:
* Noggrann
* Serviceinriktad
* Självgående
Vidare drivs du av att arbeta med människor och skapa goda relationer till såväl interna som externa parter. För att lyckas i rollen behöver du även besitta en god social och kommunikativ förmåga.
Övrig information
* Start: Juni - Juli (v.22-v.31)
* Omfattning: Heltid
* Arbetstider: 07-16
* Placering: Upplands Väsby
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
* Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
* Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på stn01@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar så hör gärna av dig där!
INFORMATION OM FÖRETAGET
Layher AB säljer och marknadsför ställningssystem, väderskydd samt scener och läktare i Sverige. Vi ingår i den familjeägda Layherkoncernen som har säljbolag i 40 länder och 1900 anställda. Produktutveckling och tillverkning sker i egna fabriker i Tyskland vilket borgar för hög kvalitet och leveranssäkerhet. Vårt mål är att ge våra kunder mer möjligheter att skapa framgångsrika affärer. Våra produkter används främst inom bygg och anläggning, inom processindustrin samt vid evenemang.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231