Receptionist och kontorsansvarig sökes till kontor vid Globen

Arbetsbeskrivning

Är du duktig på att ge god service?
Är du en naturlig glädjespridare?
Är du en doer som tar tag i saker och löser dem?
Då kan just Du vara vår nästa receptionist och kontorsansvarig.

Vi på Jobzone söker en ny receptionist till vårt kontor vid Globen, vår nuvarande receptionist ska vidare på nya spännande äventyr. Kanske är det hos oss du vill utvecklas mot nya mål.

Arbetsuppgifter:
Som receptionist är du en viktig person för oss, med mycket dagligt ansvar. Sedvanliga arbetsuppgifter såsom att ta emot och välkomna besökare på ett professionellt sätt, samt svara i telefon och lösa ärenden samt koppla samtal vidare. Förbereda konferensrum inför möten och se till att kontoret ser representativt ut dagligen, varje dag är en ny dag med nya spännande besökare.
Du kommer även att vara ansvarig kontakt för våra tekniska hjälpmedel såsom kopiatorer mm. 
Vidare är du behjälplig med administrativt arbete som kopiering/scanning, posthantering, ansvarig över våra sociala medier, redaktör för vårt nyhetsbrev, boka hotell och resor mm. 
Det är viktigt att du alltid är redo att serva både intern personal och kunder på bästa sätt. Vi uppskattar om du kommer med nya idéer och utvecklas tillsammans med oss.  


Vem är du:
Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper såsom hög servicekänsla, en doer som tar tag i saker självständigt, naturligt öppen glad och trevlig. Då du som receptionist är den första som möter våra gäster är det viktigt att du är representativ, samt professionell i ditt yrkesutövande. Du älskar service och har lätt för att uttrycka dig och kommunicera i tal och skrift. Har du erfarenhet av Wordpress och Intelliplan  är det starkt meriterande. 

Hot spots: 

- Serviceminded- ha hög servicekänsla i alla lägen.
- Ordningsam - värdesätta ett kontor i ordning och reda. 
- Proaktiv - att du sätter upp rutiner vilket kommer underlätta ditt dagliga arbete. 
- Flexibel - att du trivs med nya arbetsplatser.

Arbetstiderna är måndag till torsdag 08.00-17.00 samt fredagar 08.00-16.30
Det är väldigt viktigt att du respekterar arbetstiderna då du ansvarar för att växeln öppnar 08.00

Språkkrav: 
Flytande svenska i tal och skrift.
Behärska engelska i tal och skrift.  
Då vi är ett norskägt bolag är det ett plus om du förstår norska.

Villkor: 
Marknadsmässig timlön enligt ök.
Du kommer att få en engagerad och tillgänglig chef på Jobzone som värdesätter dig som anställd samt många drivna, prestigelösa och roliga kollegor, vår företagskultur är ett av våra framgångsexempel.
Vi på Jobzone tycker om att ha kul tillsammans och har olika tillställningar för att lära känna varandra och och för att skapa en bra vikänsla.

Vi kommer att kalla till intervjuer löpande så ansök redan idag. Vi ser fram emot att träffa dig. Vill du träffa oss?



Jobzone erbjuder dig:

- Arbete i ett av Nordens största rekryterings- och bemanningsföretag. Genom våra 50 kontor i Sverige och Norge personalförstärker vi över 2000 kunder per år i olika branscher och befattningar.

- Arbete i ett företag vars målsättning är att skapa framgång för individer och organisationer, och vars vision är att vara branschens bästa arbetsgivare!

- Arbete i en kultur som av våra medarbetare beskrivs som välkomnande och inkluderande.

- Kollegor med stort engagemang och med höga ambitioner.

- Arbete hos ett företag som självklart är auktoriserat, har kollektivavtal, försäkringar, förmåner med mera.

Du kan känna dig trygg i din anställning hos Jobzone och våra kunder!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Hahnsson
0707788354

Sammanfattning

Besöksadress

Arenavägen 47
None

Postadress

Arenavägen 47
Johanneshov, 12177

Liknande jobb


25 november 2022