Receptionist på deltid till en bilåterförsäljare i Danderyd

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA

Omfattning: Deltid
Arbetstider: Vardagar kl. 06.50-14.00
Ort: Danderyd
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Visstidsanställning

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS

Vår kund är en bilåterförsäljare som erbjuder klassiska och exklusiva bilmärken från England. Företaget är beläget i ljusa och moderna lokaler i Danderyd.

OM TJÄNSTEN

I rollen som receptionist kommer du bland annat att ansvara för att ta emot besökare, växel- och mejlhantering, hålla rent och snyggt i hallen samt se till att alla kunder och medarbetare får högklassig service. Tjänsten är på deltid och arbetstiderna är måndag-fredag klockan 06.50-14.00 med en timmes rast. Startdatumet är omgående. Tjänsten passar dig som vill arbeta deltid och har en annan sysselsättning.

Du kommer att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:

- Välkomna besökare
- Växel- och mejlhantering
- Posthantering
- Hantera beställningar
- Körkortskoll
- Hålla rent och snyggt i bilhallen
- Servera kaffe till besökare
- Skriva dagsrapport
- Öppning- och Stängning



VEM ÄR DU?

Som person är du social, självgående och serviceinriktad. Du är proaktiv, noggrann och flexibel. Vidare är du professionell, ansvarsfull och du trivs att arbeta självständigt.

- Har B-körkort
- Har tidigare arbetat inom service
- Har goda kunskaper inom Officepaketet
- Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
- Meriterande om du tidigare arbetat som receptionist



VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Ryska Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.


- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.


- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se



OM RYSKA POSTEN BEMANNING

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 november 2021
  • Ansök senast: 19 maj 2022

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


23 april 2024

Reception- och caféansvarig till Ystad Arena Bad

Reception- och caféansvarig till Ystad Arena Bad

23 april 2024