Receptionist på deltid till ett multinationellt konsultföretag

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:

Omfattning: Deltid
Arbetstider: kl.15:00-18:00
Ort: Stockholm
Startdatum: Januari 2022
Anställningsform: Direktrekrytering

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

Nu söker vi en serviceinriktad receptionist till vår kund som är ett multinationellt konsultföretag inom strategi och management. Du kommer att arbeta på företagets huvudkontor som är beläget i moderna lokaler centralt i Stockholm.

DIN ROLL:

Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att ansvara för att välkomna gäster, växelhantering, boka möten och konferensrum, kontakt med leverantörer och hantera beställningar av fika/lunch. Du kommer att arbeta både självständigt och i team tillsammans med två andra receptionister. Tjänsten är på deltid med start i januari och arbetstiderna är måndag-fredag kl. 15:00 - 18:00, med viss flexibilitet.

Några av dina arbetsuppgifter:

Välkomna gäster och besökare

Växelhantering

Boka möten och konferensrum

Kontakt med leverantörer

Inköp av fika och lunch

Post- och budhantering

Sköta övrig kontorsadministration

VEM ÄR DU?

Du är serviceinriktad, självgående och ansvarstagande person. För att lyckas i rollen tror vi att du trivs att arbeta med varierande arbetsuppgifter, har en förmåga att se vad som behövs göra och ta egna initiativ. Vidare är du anpassningsbar och älskar att leverera den bästa servicen samt har ett sinne för detaljer.

Har tidigare arbetat som receptionist eller med liknande arbetsuppgifter

Kan uttrycka sig mycket väl på svenska och engelska i både tal och skrift

Har god datorvana och goda kunskaper inom Office-paketet

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.

- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.



- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

OM RYSKA POSTEN BEMANNING

Ryska Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Ryska Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 januari 2022
  • Ansök senast: 31 januari 2022

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


23 april 2024

Reception- och caféansvarig till Ystad Arena Bad

Reception- och caféansvarig till Ystad Arena Bad

23 april 2024