Receptionist till Colly Company AB i Stockholm

Receptionist till Colly Company AB i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vi söker en serviceorienterad receptionist till Colly Company AB i Kista. Läs mer här och sök idag!

Brinner du för att leverera god kundservice och är dessutom duktig på administration? Vi söker dig som vill jobba som receptionist på Colly Company AB kontor i Kista. Det är en självständig och omväxlande roll samtidigt som du samarbetar tätt med övriga organisationen. Detta är ett vikariat på drygt ett år som förväntas starta i april. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Du kommer tillsammans med en kollega att ansvara för receptionen och du kommer i början av din anställning att få en god introduktion. Colly Company AB är moderbolaget till Colly Components (fästelement), Colly Verkstadsteknik (skärande verktyg), Colly Filtreringsteknik (filter) samt Colly Flowtech (pumpar). Colly Company tillhandhåller fastighets- och IT-tjänster till dotterbolagen. Du kommer i rollen att stötta alla bolagen och såklart välkomna dess besökare. 

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I rollen som receptionist på Colly Company AB kommer du att:

• Ta emot och välkomna externa besökare
• Besvara inkommande telefonsamtal och mail
• Beställa kontorsmaterial 
• Sköta hantering av post/bud
• Registrera omkostnadsfakturor

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Tjänsten förväntas starta i april men startdatumet kan komma att ändras pga rollen är ett vikariat. Du kommer att bli anställd som konsult via TNG under uppdragsperioden. Rollen är på heltid och på Colly Company AB är heltid 37,5 timmar/veckan. Du kommer att sitta i deras lokaler i Kista/Akalla. 

VEM ÄR DU?

Som receptionist hos Colly Company AB kommer du som är servicemässig, prestigelös och med ett sinne för ordning och reda passa perfekt. Vi tror att du tidigare har jobbat med kundservice och administration på ett eller annat sätt, kanske i en reception eller i en kundtjänst. Vi ser också att du är självständig och är duktig på att samarbeta med dina kollegor. Eftersom att du har mycket externa kontakter ser vi också att du är flytande på svenska och engelska.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 februari 2020
  • Ansök senast: 19 mars 2020

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


20 april 2024

20 april 2024