OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Vi söker nu en serviceminded och engagerad receptionist till ett investmentbolag i centrala Stockholm. Det är en central funktion där du blir ett naturligt nav i organisationen och kommer att ha många olika kontaktytor såväl internt som med de andra kontoren internationellt.
Arbetsuppgifter
Som receptionist har du huvudsakligt ansvar för receptionen och kontoret samt konferensrummen. Arbetsuppgifterna varierar från dag till dag och din dag styrs efter vad som händer och sker på kontoret. I denna roll hanterar du bland annat:
• Receptionen och externa ytorna på kontoret. Du håller rent och snyggt och är van att se detaljer som avviker
• Konferensrummen - ser till att de är preparerade för externa möten samt att utrustning och teknik fungerar väl
• Bud och taxibeställningar
• Kontakt gentemot hyresvärd och leverantörer och andra intressenter
• Ha koll på att det finns mjölk och kaffe etc i köket och säkerställa att det är ordning och reda och rent och undanplockat
• Ansvara för att t ex first aid är påfylld och att inventarier och kopiatorer är rätt utrustade och fungerar som de ska
• Kontaktperson gentemot IT-konsulter
• Hjälpa till att skriva ut presentationsmaterial och binda in de inför presentationer
• Generellt ge service och finnas till hands på kontoret
Om dig
Vi söker dig som älskar att ge service av hög kvalitet. Som ger det lilla extra och har en positiv inställning och attityd till dig själv och andra. Du har en god samarbetsförmåga och är bra på att planera och prioritera bland arbetsuppgifter. Du är mycket duktig på engelska och har lätt för att vara social med olika personligheter.
Vi tror att du har något års erfarenhet av liknande tjänst eller annan serviceroll inom professional services/finans. Det viktigaste är dock att du har rätt inställning och attityd och som person har en bra energi och är en do:er.
Vi erbjuder dig
Detta är ett längre konsultuppdrag med start snarast möjligt och som förväntas pågå 12 månader, med goda chanser till förlängning. Arbetstiderna är 09.00-18.00 på vardagar. För mer information kring tjänsten är du välkommen att kontakta angeliqa.haapanen@jurek.se Vi hanterar urvalet löpande så tveka inte med att skicka in din ansökan redan idag!
Varmt välkommen med din ansökan!
Om verksamheten
Vi på Jurek är specialister på att rekrytera och hyra ut konsulter på alla nivåer inom Law, Finance, HR, Marketing & Communication och Business Support. Vi arbetar passionerat och effektivt med att hitta, skapa och matcha talang.
Sökord: Service, Konferensvärdinna, Hotellreceptionist, Front office, Kontorsassistent, Receptionist, Front Desk.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52