Receptionist/Växeltelefonist på deltid till bostadsbolag i Göteborg

Receptionist/Växeltelefonist på deltid till bostadsbolag i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig som vill hoppa på ett kortare uppdrag och vara vår kunds röst och ansikte utåt i deras reception/växel på huvudkontoret i Gamlestaden. Du blir en viktig kugge i hjulet för att ge deras hyresgäster och besökare rätt service. Uppdraget sträcker sig från september till sista oktober 2021.

OM FÖRETAGET
Vår kund är ett kommunalt bostadsbolag beläget i Gamlestaden.

OM TJÄNSTEN
Du kommer att jobba hos vår kunds receptionsteam, där arbetsuppgiften huvudsakligen blir att svara på hyresgästers frågor via telefon och slussa samtal vidare till rätt person. Ditt ansvar kan även innebära att ge hyresgästerna snabba och tydliga svar på frågor via deras webbaserade frågeforum samt sociala medier.

Du blir en central figur på kontoret och jobbar nära din närmsta kollega i receptionen och ingår i företagets kommunikationsavdelning.

OM DIG
Vi söker dig som gillar kundkontakter och att ge bra service. För att trivas med jobbet behöver du ha en stor social kompetens och gilla ett stundtals högt tempo. Eftersom jobbet innebär att svara på frågor både via telefon och i digitala verktyg söker vi dig som kan uttrycka dig väl i tal och skrift. Obehindrad svenska är en förutsättning och har du med dig fler språkkunskaper är det ett stort plus. Du får gärna ha tidigare erfarenhet från telefonväxel och ha arbetat med att ge service både via telefon, digitalt och i reception. Som person ser vi att du är positiv, nyfiken och driven. Du är inte rädd för att kavla upp ärmarna när det behövs och uppskattar att jobba nära dina kollegor.

OM ANSTÄLLNINGEN

• Placeringsort: Göteborg
• Tjänstgöringsgrad: Deltid
• Tillträde: september 2021
• Anställningsform: Visstid

OM ANSÖKNINGSPROCESSEN
Du gör din ansökan genom att klicka på ansök längst ned i denna annons. Vi vill att du med din ansökan bifogar CV samt personligt brev där du redogör för din relevanta erfarenhet för rollen. Ansökningar som kommer in via brev eller e-post tar vi tyvärr inte med i rekryteringsprocessen.

Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så välkommen med din ansökan redan idag!

Forma framtiden med oss!
Lernia är ett av Sveriges ledande företag inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns över hela landet och har tjänster inom vuxenutbildning, bemanning, rekrytering och omställning. Varje år får 9 000 bemanningskonsulter jobb på Lernia. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nynna nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Välkommen till Lernia – tillsammans formar vi din framtid!
Läs mer på lernia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin

Hanna Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 augusti 2021
  • Ansök senast: 29 augusti 2021

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, NYKÖPING
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


23 april 2024

Reception- och caféansvarig till Ystad Arena Bad

Reception- och caféansvarig till Ystad Arena Bad

23 april 2024