Redovisningsekonom med erfarenhet från tech - eller spelbolag

Redovisningsekonom med erfarenhet från tech - eller spelbolag

Arbetsbeskrivning

Just nu söker vi en driven och prestigelös ekonomiassistent som vill arbeta i en snabbrörlig miljö.

Vår kund är ett spelbolag som är beläget centralt i Stockholm. Du kommer att ingå i en ekonomiavdelning som består av 3 personer.

Du rapporterar till redovisningschefen.

Uppdraget är med start i oktober och sträcker sig till och med september/oktober år 2021.

Arbetsuppgifter
I dina dagliga arbetsuppgifter ingår bland annat löpande bokföring, kund- och leverantörsreskontra, in- och utbetalningar, avstämning av balanskonton, redovisning av arbetsgivaravgifter, skatter och moms och upprättande av månadsbokslut.

Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet av likande arbetsuppgifter sedan tidigare och att du har arbetat på ett spel-eller Tech bolag. Du har goda kunskaper i Excel och har lätt att lära dig nya system. Vidare har du god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift i både svenska och engelska.

Som person är utåtriktad, har ett eget driv och vill utvecklas och lära dig nytt. Du ser inte problem utan möjligheter. Du gillar att ta eget ansvar och ser vad som behöver göras.

Ansökan

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Emma Levin på 076 647 16 65. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2020-06-30.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare fördelade på tre regioner - Stockholm, Väst och Syd, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.



Titel:

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 maj 2020
  • Ansök senast: 14 november 2020

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024