Reklamationshandläggare sökes till BAUHAUS Webshop

Arbetsbeskrivning

BAUHAUS är en av Europas största varuhuskedjor för verkstad, hem & trädgård med nästan 300 varuhus i 19 länder. Vi öppnade vårt första varuhus i Sverige 1997 och har sedan dess växt till 18 varuhus från Sundsvall i norr till Malmö i söder. BAUHAUS affärsidé är att vara det kompletta varuhuset för verkstad, hem och trädgård genom att erbjuda störst sortiment till lägsta pris med bästa service. Ett ledord för alla oss som arbetar på BAUHAUS är att kunden alltid står i centrum.

Är du den vi söker ser vi gärna att du gillar problemlösning, har ett högt kundfokus, är ordningssam samtidigt som du klarar att ha många bollar i luften och vågar fatta egna beslut. 

I de dagliga rutinerna ingår främst reklamationshantering på distans vilket kräver en daglig kontakt framförallt med kunder - men även med leverantörer, transportbolag och vår lagerpersonal över både mail och telefon.

Vår målsättning är att ha E-handelbranschens bästa kundservice. Därför ska du kunna möta många människor, som alla har en förväntan om att bli hjälpta snabbt, effektivt och vänligt, även när det är mycket att göra.

Tjänsten är en heltidstjänst med tillträde omgående för att täcka upp i semestermånaderna, med möjlighet till förlängning. Är du den vi söker? Vänta inte till sista ansökningsdag, ansök i dag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linn Seipel

Sammanfattning

  • Arbetsplats: BAUHAUS Webshop
  • 5 platser
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt kollektivavtal
  • Säsong med chans till förlängning Maj - September
  • Publicerat: 22 april 2018

Besöksadress

Enköpingsvägen 41
None

Postadress

BAUHAUS Servicecenter Enköpingsvägen 41
Järfälla, 17738

Liknande jobb


Reklamationshantering

11 april 2024

13 mars 2024

5 mars 2024

VOC Agent - Norweigian

VOC Agent - Norweigian

15 december 2023