OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Garda Alarm är en leverantör av trygghet och säkerhet för privata hem och mindre företag. Vi har idag tusentals kunder från Stockholm till Trelleborg. Företaget söker nu en rekryterare som kan börja omgående på vårt kontor i Halmstad.
Dina arbetsuppgifter.
Tjänsten innebär i första hand att rekrytera säljare till våra säljkontor runt om i Sverige.
Den huvudsakliga arbetsuppgiften är att boka kandidater på intervju till lediga tjänster via CV sökning och annonsering. Du kommer ansvara för första steget i rekryteringsprocessen, dvs. att göra första gallringen och urvalet genom telefonintervjuer.
Du kommer medverka på rekryteringsträffar vilket innebär att det kan förekomma en del resor i tjänsten. Arbetet innefattar också en del administrativa arbetsuppgifter.
Egenskaper som är meriterande för tjänsten som rekryterare.
Hög social kompetens
Säljande personlighet
Målinriktad
Serviceinriktad
Strukturerad och organiserad
Ansvarsfull
Handlingskraftig
Vi ser gärna att du har erfarenhet av serviceinriktade arbeten och gärna inom försäljning.
Vi har som krav att du är prickfri i polisens belastningsregister och utdrag ur belastningsregister kommer ske före anställning.
Kontaktpersoner på detta företaget
Roy Olsen
0723612434
Försäljningschef Tobias Entin
035-101070
0702244928
Roy Olsen
0723612434
Försäljningschef Patrik Ardevall
0733470047
Säljchef Tobias Wåhlin
0722178710
Regionschef Robin Mårtensson
0723-619971
Regionchef Robin Mårtensson
0733 470 048
Försäljningschef Tobias Entin
035-101070
0702244928
Kim Nurmiranta
035-101070
0760500556
Säljchef Kristianstad Patrik Anderberg
035101070
0709-734116