Resurssamordnare sökes till ett uppdrag i Halmstad

Resurssamordnare sökes till ett uppdrag i Halmstad

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet inom elnätsbranschen och erfarenhet från logistisk planering? Har du möjlighet att börja ett uppdrag omgående och möjlighet att arbete 60%? Läs mer nedan och sök redan idag.

Om uppdraget

Uppdraget är på deltid, 60% fördelat på 4-5 dagar i veckan. Uppdraget kommer starta så fort som möjligt och förväntas pågå i 3-4 månader med chans till förlängning. Arbetet bedrivs på plats på kontoret. Kunden är ett kommunalägt energi- och avfallsbolag som levererar el, värme, kyla, sophantering och energitjänster till staden. De är ledande inom sin bransch och arbetar för att utveckla hållbara lösningar för Halmstad.

Dina arbetsuppgifter

Arbetsuppgifterna för detta uppdrag kommer bland annat innebära att vara ansvarig för planering, och samordning av interna resurser. Tilldelning av resurser på uppdrag av avdelningschef. Du kommer att fördela resurser till uppdrag för utförande och stödja avdelningschef i att tillse att uppdrag tilldelas personal med rätt kompetens enligt egenkontrollprogrammet. Vidare kommer du se över planeringen för kommande tid, hur behovet ser ut, hantera avvikelser mot fastställd plan och förbättringsåtgärder. Fokus är att stödja avdelningschef i styrning av verksamheten samt att hantera avvikelser mot plan samt att fördela resurser till uppdrag för utförande. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet inom elnätsbranschen eller annan erfarenhet från logistisk planering. Du har en förmåga att organisera, skapa struktur och har lätt för att ta in och förmedla information samt att du är prestigelös.

Dina kvalifikationer

- gymnasial utbildning
- flytande i svenska i tal och skrift
- god datorvana och goda kunskaper inom Microsoft Excel och Project
- meriterande med kunskap inom elnätsbranschen eller annan erfarenhet från logistisk planering


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 2020-05-26.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Antonia Rodhe.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 maj 2020
  • Ansök senast: 26 maj 2020

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Office Manager till vår kund i Solna

Office Manager till vår kund i Solna

8 april 2024

Administrative Manager at Serneke International

Administrative Manager at Serneke International

27 mars 2024

Produktionsplanerare

Produktionsplanerare

22 mars 2024