Sales Support till Helge Nyberg

Sales Support till Helge Nyberg

Arbetsbeskrivning

Vill du vara länken mellan Helge Nyberg och kunden i en internationell miljö? Tycker du att arbetsdagen blir meningsfull och givande när du får möjlighet att ge god service, både internt och externt, då kan detta vara tjänsten för dig!

Om vår kund
Helge Nyberg AB är en internationell aktör med försäljning av vårt truck- och vagnkoncept i 60 länder. Vårt huvudkontor ligger i Sverige med tillverkning och utveckling i Ulricehamn. Produktvarumärket Ergobjörn har utvecklats med fokus på att göra vardagen bättre och enklare för våra kunder. Vår långa erfarenhet av tillverkning och utveckling sedan starten 1958, har skapat en kunskap som ger garantier för en modern, stabil och säker kvalité.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Sales Support på Helge Nyberg får du en nyckelroll när det gäller att ge utmärkt service och support till kunder, säljare och övriga organisationen. Det är dig man vänder sig till när det gäller frågor kring produkter, leveranser och ordrar. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat:

• Boka och registrera order via mail och webbportaler
• Support till säljare
• Hantera inkommande produktfrågor
• Leveransplanering och uppföljning
• Reklamationshantering

Du rapporterar direkt till Sälj- och marknadschef.


Din profil
Vi söker dig som har arbetat med liknande arbetsuppgifter. Din kommunikationsförmåga är mycket god på såväl svenska som engelska. Om du dessutom behärskar något annat språk så är det meriterande.

Som person är du driven, proaktiv och har en positiv attityd, där du ser många möjligheter som gör att du lyckas i rollen hos oss. Du är duktig på att hantera parallella processer och motiveras starkt av att lösa kundens problem och ärenden.

Vi erbjuder utvecklingsmöjligheter på ett företag med en intressant resa framåt. Du kommer till ett familjeföretag med bra kultur, präglad av en tydlig gemenskap och fokus på att trivas tillsammans och ha roligt på jobbet. Vi värnar om att ha ett öppet och prestigelöst klimat vilket för oss betyder - korta beslutsvägar och möjligheten att få testa sina idéer och komma med förbättringsförslag.

Låter tjänsten intressant? Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Sista ansökningsdatum är 31 oktober men intervjuer kommer att ske löpande. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna jens@effektiv.se eller marie.wikström@effektiv.se



Om oss
Effektiv är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och bemanning. Vi vill att det skall vara enkelt för våra kunder och vår personal att arbeta med och hos oss. Därför är våra ledstjärnor Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga – ord som vi lever efter och som är receptet för att överträffa dina förväntningar.

För den här tjänsten förmedlar Effektiv kontakten och du kommer bli anställd direkt hos kundföretaget.

Sökord
sales, sales support, säljsupport, säljkoordinator, innesälj, innesäljare, customer support, kundsupport, kundtjänst

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB Effektiv Borås
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 oktober 2021
  • Ansök senast: 31 oktober 2021

Liknande jobb


Innesäljare

Innesäljare

7 december 2021

Vi söker Sales Coordinator!

Vi söker Sales Coordinator!

7 december 2021

7 december 2021

7 december 2021