Sälj och logistik administratör

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning:
Du ska ta emot ordrar, planera för dessa samt boka frakter och fakturera.
Du ska även hålla koll på företagets behov av inköp som behövs till våra ordrar samt planera ordergången och hålla reda på färdigvarulagret i produktionen.
Det är viktigt att du är stresstålig då det i perioder kan vara mycket att göra.
Du tar även hand om våra kunder som mailar samt ringer in ordrar eller har önskemål.


Förväntningar:
Du som person är villig att lära dig nya saker, du pratar flytande svenska samt engelska. Har du något tredje språk är det meriterande. Du får gärna ha erfarenhet från order och frakthantering både nationellt samt internationellt då vi är ett företag med mycket export.
Du får gärna ha god datorvana.
Som person måste du vara en teamplayer, vara stresstålig samt duktig på att kommunicera både med kunder samt med dina medarbetare.

Jobbet är på heltid med provanställning i sex månader och kan tillsättas omgående.

Synteko AB is developing, producing and selling top- of -the -market solutions on wooden floor finishing systems over 20 years. Company`s young and motivated team of up to 20 people are proudly challenging the markets and competitors with innovative products. Currently products are shipped to more than 30 countries worldwide.

För mer info besök gärna: www.synteko.com , www.arboritec.com
Ring gärna 0769456330 om du har några frågor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Synteko AB Jörlanda
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 december 2020
  • Ansök senast: 9 januari 2021

Postadress

Olof wiks väg 9
Jörlanda, 44465

Liknande jobb


Projektassistent

Projektassistent

5 maj 2021

Semestervikariat – koordinator till korttidsenhet

Semestervikariat – koordinator till korttidsenhet

5 maj 2021