Säljande Ability Team Leader – med egen budget

Säljande Ability Team Leader – med egen budget

Arbetsbeskrivning

Säljande Team Leader
Är du på jakt efter nästa steg i din karriär, är du redo att visa framfötterna? Är du en säljare ut i fingerspetsarna men vill förfina och utveckla dina ledaregenskaper? The Ability Hub i Helsingborg ger dig möjligheten!
I över 60 år har vi utvecklat och förfinat förmågor, säljare och säljledare genom försäljning. Välkommen du också!


Din möjlighet
Vi öppnar upp ett nytt Ability kontor i centrala Helsingborg 1:e augusti och söker en säljande Ability Team Leader som tillsammans med försäljnings ansvarig ska hjälpa, utbilda och coacha nya förmågor att utvecklas och lyckas i vårt Ability Team.


Vår plan är att ha 6-8 “Abilities” som arbetar med olika uppdrag och kundgrupper. Vi har möjlighet till TM, event, dörrknack, kanvas, mot befintliga och nya kunder/företag och privatpersoner. Vi erbjuder en omväxlande och kreativ miljö där vi sätter förmågan hos oss samt kunden i fokus.


Du som söker ska ha erfarenhet av att jobba inom försäljning tidigare och gärna någon slags ledarerfarenhet.


Som Ability Team Leader kommer du vara delaktig i:
Rekrytering av personal
Coachning och utbildning av befintlig och ny personal.
Eget ansvar på sälj



Lön: Fast lön + bonus som kommer baseras på eget och gruppens resultat.


Vi söker dig som älskar försäljning och som vill visa vägen genom att utföra arbetet själv. Du kommer ha en egen budget och vi förväntar oss att din arbetsfördelning kommer vara ca 50% egen försäljning och 50% på övrigt arbete och coachning.
Rapportering kommer att ske till försäljningsansvarig.


Vi söker dig som:
Vill utvecklas inom försäljning.
Har rätt inställning och höga ambitioner.
Älskar nya utmaningar.
Letar efter en seriös arbetsplats med en seriös produkt.
Har erfarenhet från försäljning (tele/uppsökande/canvas/butik/dörrknack m.m merit men inget krav).



The Ability Hub erbjuder:
Unika och ojämförbara uppdrag.
Mångsidig och omväxlande miljö!
Trygghet – du får en marknadsmässig grundlön
Grundlig produkt- & säljutbildning. (Ingen erfarenhet krävs).
En generös lönemodell med HÖG provision och bonusar!
Möjligheter att jobba långsiktigt och utvecklas inom bolaget.
Daglig coaching av ledare som gjort samma resa som du kommer att göra.
En deltid/heltidstjänst med flexibla arbetstider.
Kick offer 1-4 ggr per år!
Tillgång till Ability Perks



Som en del av The Ability Hub arbetar du med dig själv som främsta redskap. Till detta har du telefon och dator/mail och nätverksträffar. Du ingår i ett team av hungriga och energifyllda Abilities. Erfarenhet är inget krav men en merit. Vi värdesätter ditt personliga engagemang och viljan att lyckas – då är möjligheterna oändliga.


Vi strävar att ha roligt på arbetet och erbjuder ett dynamiskt och spännande arbete med trygg grundlön, höga bonusar, regelbundna säljtävlingar och gruppaktiviteter, allt för att bygga gemenskap och vad vi säger – Sveriges bästa arbetsplats!


Välkommen till The Ability Hub! #jobbjustnu

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Svensk Mobiltjänst AB Landskrona
  • 4 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 4 juli 2020
  • Ansök senast: 3 augusti 2020

Besöksadress

Norra Kyrkogränd 30
Landskrona

Postadress

Norra Kyrkogränd 30
Landskrona, 26132

Liknande jobb


R&D Team Lead

R&D Team Lead

16 april 2024

Teamchef färskvaror förpackat, Willys Kristianstad Långebro

Teamchef färskvaror förpackat, Willys Kristianstad Långebro

9 april 2024