Säljande kundtjänstmedarbetare till Bonnier!

Säljande kundtjänstmedarbetare till Bonnier!

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som är social och har lätt för att uttrycka dig, både i tal och skrift. Du har en mogen inställning till arbete och har förmågan och viljan att göra ditt absolut bästa.

OM TJÄNSTEN
Ditt arbete innefattar att svara på inkommande samtal från kunder där samtalen handlar om prenumerationsfrågor, fakturafrågor och övriga ärenden. Det primära i ditt arbete är att bemöta kunder med lyhördhet, engagemang samt att kunna anpassa ditt bemötande efter kundens behov.

Som kundservicemedarbetare är du ansiktet utåt för våra kunder och har en superviktig roll! Du kommer få utbildning och kontinuerlig uppföljning och därmed bli bäst på service, support och försäljning tillsammans med oss.

Jag har alltid jobbat mot provision utöver grundlön och det är en väldigt fin bonus om du är flitig med säljen. Man kan öka sin provision med flera tusen kronor extra i månaden och det är aldrig fel!” - John Peter Hedman Nilsson, Advisor

VI SÖKER DIG...

som vill ge den bästa kundupplevelsen!

För att du ska trivas och bli framgångsrik i ditt arbete är det viktigt att du är driven och utåtriktad i din kontakt med kunder. Du är ärlig, ödmjuk och lyssnar på kunden och kundens behov. Du är också en motiverande, lojal och hjälpsam person som ställer upp för andra. Du löser de problem som uppstår på ett effektivt sätt.

som vill ge resultat!

Du är en lagspelare som vill bidra till positiva resultat för företaget. Individuellt har du stora möjligheter att påverka din lön genom provision utöver grundlön. Du arbetar därför hårt, på ett effektivt och strukturererat sätt och är van att arbeta i ett högt tempo. Det faller sig naturligt för dig att ta egna initiativ då du är engagerad, ambitiös och målinriktad.

Vi ser att du som söker har grundläggande kunskaper i Microsoft Office samt godkända betyg i svenska A och engelska A. Har du övriga språkkunskaper samt tidigare erfarenhet av serviceyrken ser vi detta som meriterande.

WEBHELP - VILKA ÄR VI?
I nuläget är vi Europas tredje största kundtjänstföretag där vi siktar att nå toppen med hjälp av och tillsammans med våra nya medarbetare! Webhelps kultur genomsyras av teamwork och gemensamma aktiviteter. Hos oss kommer du snabbt bli en del av teamet och träffa många nya vänner.

Flera av våra ledare och coacher har påbörjat sin karriär som just kundservicemedarbetare. Ta chansen du också och kickstarta din karriär med oss! Goda utvecklingsmöjligheter, gratis kaffe och frukt och trevliga kollegor - vad mer kan man begära?

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar, tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

VI ERBJUDER
- Lön enligt kollektivavtal
- Generöst provisionssystem och förmåner
- Utbildningsprogram inom försäljning, kundvård och personlig utveckling
- Goda karriärmöjligheter




START: 2020-05-11

PLACERINGSORT: Östersund

ANSTÄLLNINGSFORM: 75-100% över sommaren för att täcka semestrar, därefter god chans till förlängning

ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, mån-fre 08:00-18:00

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2020-05-03

Webhelp is a global business process outsourcer (BPO), specialising in customer experience and payment management in addition to sales and marketing services across voice, social and digital channels. From more than 140 sites in 35 countries with 50,000 colleagues, our focus is on engineering performance improvements and delivering a real and lasting transformation in our clients’ operating models to generate financial advantage. We partner with some of the world’s most progressive brands including Sky, Shop Direct, Bouygues, Direct Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors and Valentino.

Headquartered in Paris, France, we have grown our revenues by more than 250% in the last 4 years by investing in our people, their work environment and in developing our analytical and operating capabilities to deliver a transformational outsourcing proposition that addresses the challenges of an omni-channel world. Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019. More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 april 2020
  • Ansök senast: 3 maj 2020

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


19 april 2024

18 april 2024

18 april 2024