Se till att du är du! Utveckla kunden som Customer Success Manager

Se till att du är du! Utveckla kunden som Customer Success Manager

Arbetsbeskrivning

Är du bra på att utveckla kundupplevelser och kundresor? Är du en fena på att bygga och behålla goda relationer? Vill du bidra till kundorienterd affärs- och produktutveckling i ett stadigt växande, entreprenöriellt och tryggt Vismabolag? Det samtidigt som du har förmånen att hjälpa både offentliga och privata organisationer göra det enklare för deras användare att logga in, identifiera sig och signera säkert i digitala tjänster? Då har vi rollen för dig!
Du är kittet internt och för kunderna!
Du har en av nyckelrollerna på bolaget där du ansvarar för kundvård och utveckling av kundupplevelsen och kundresor (CX). Arbetet innebär nära samverkan med de flesta funktioner inom bolaget, exempelvis support, utveckling, produktansvariga, sälj och marknad och innefattar bland annat marknadsanalyser, omvärldsbevakning och att driva arbetet mot hög kundnöjdhet och behovsanpassad merförsäljning. Du ansvarar även för att identifiera och utveckla affärsmöjligheter och möjligheter till vinstdrivande produktutveckling. Du ingår i styrgruppen för marknad- och sälj.
Det underlättar om du har:
Mycket stort intresse och fallenhet för att bygga goda relationer och kontakter och kommunicera med både med kunder och kollegor.
Analytisk och strategisk erfarenhet/kunskap.
Kunskap/erfarenhet kring CX, kundupplevelse, support och service.
Ledaregenskaper och förmåga att kitta ihop funktioner, team och människor.

Naturligtvis kan du inte vara expert på just våra produkter och tjänster från start. Däremot är det meriterande om du erfarenhet från affärsorienterad B2B-försäljning av tekniska IT-tjänster, gärna mot offentlig sektor.
Du har din huvudsakliga arbetsplats på vårt nya fina kontor mitt i centrala Uppsala med stor möjlighet att kombinera det med distansarbete.
Vi har kollektivavtal och tillämpar fast månadslön.
Ansök nu!
Vi arbetar med löpande urval och vill gärna hitta rätt kandidat innan sista ansökningsdag så vänta inte med att skicka in CV och brev! Sista ansökningsdag söndag 13e februari.
Har du frågor om tjänsten, kontakta Lenita Jansson Herlitz, marknadschef, lenita.jansson-herlitz@e-identitet.se.
Om Svensk e-identitet
Vi ser till att du är du! Svensk e-identitet AB är ett expansivt bolag med både hög kund- och medarbetarnöjdhet. Vi är idag drygt 40 personer i Uppsala och Göteborg som jobbar med inloggningslösningar för alla typer av kunder, branscher och system i kommuner, landsting och privata företag i hela Sverige. Vi erbjuder också som landets största aktör heltäckande ombudstjänster för HSA och SITHS. Sedan 2017 är vi en del av Visma-koncernen men som vårt eget bolag.
Läs mer om oss på vår hemsida: www.e-identitet.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Svensk E-Identitet AB UPPSALA
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 januari 2022
  • Ansök senast: 13 februari 2022

Postadress

Svartbäcksgatan 5
UPPSALA, 75320

Liknande jobb


Säljare med kundansvar

Säljare med kundansvar

24 april 2024

23 april 2024