Senior avtalsadministratör i Solna

Senior avtalsadministratör i Solna

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en erfaren senior avtalsadministratör till vår kund inom telekom. Har du erfarenhet av att arbeta administrativt med avtal, att förhandla och är kravställande? Har du baskunskaper i juridik, är självgående och kan starta i Q1 2021? Sök då redan idag!

Ansvarsområden
Här blir du del av ett nytt projekt som kommer att fortlöpa under minst 2021. Dina arbetsuppgifter är att producera uppsägningar/säga upp avtal, skapa och skicka ut bekräftelser samt driva in acceptans/svar från motparten. Kunderna är privatpersoner, företag, fastighetsbolag, juridiska personer osv. Du är ensam i rollen som avtalsadministratör men ingår i och har stöttning av ett team i projektet tillsammans med jurister och projektledare.

Arbetstider
Heltid, visstidsanställning på minst 6 månader med chans till förlängning. Start i Q1 2021. Kontoret är beläget i Solna men just nu sker arbetet på distans hemifrån. 40h/v med flex.

Kvalifikationer
Det här behöver du:
Några års kvalificerad erfarenhet av en liknande roll som avtalsadministratör
Erfarenhet av att förhandla avtal
Gymnasieutbildning
Flytande Svenska i tal såväl som i skrift 
Goda kunskaper i Engelska i tal såväl som i skrift
Baskunskaper i juridik
Mycket goda kunskaper Officepaketet

För att trivas och axla rollen behöver du ha några års erfarenhet av att läsa och granska ett avtal, förstå grunderna i vad som utger ett avtal och förstår konsekvenserna av vissa skrivningar. Du har tidigare förhandlat avtal.

Som person är du självgående och har gärna skinn på näsan då du behöver vara kravställande i rollen.  Du har förmågan att ta egna initiativ och har ett strukturerat och noggrant arbetssätt trots ett högt tempo. Du behöver vara senior i rollen för att kunna känna dig trygg i rollen och kunna leverera under press. I rollen kommer det vara en del repetitivt arbete, mycket av liknande och enklare karaktär vilket du också ska trivas med.

Ansökan
Sista ansökningsdag: 2020-12-06, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 november 2020
  • Ansök senast: 6 december 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Corporate Service Assistant

22 januari 2021

22 januari 2021

Bokningsadministratör

Bokningsadministratör

22 januari 2021

Administratör

Administratör

22 januari 2021