service delivery manager till pagero i göteborg

service delivery manager till pagero i göteborg

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi på Randstad Technologies hjälper nu vår kund Pagero att hitta en erfaren och motiverad service delivery manager med god teknisk förståelse. Som service delivery manager på Pagero hjälper du och ett team av applikationsspecialister tillsammans kunder med digitalisering och automatisering av ekonomiska processer i en global miljö. I den här positionen kommer du att bygga varaktiga relationer med globala kunder och skapa partnerskap som kommer att utveckla både Pagero och deras partners.

Är du en ödmjuk och opretentiös lagspelare med en passion för att bygga relationer med kunder samtidigt som du skapar effektiva tekniska lösningar av hög kvalitet.
Har du erfarenhet av att arbeta med internationella kunder och arbeta i IT-projekt?
Har du tidigare erfarenhet av att arbeta inom integrations- och / eller ERP-projekt?
Om du är angelägen om att lära dig och trivas i ett högt tempo och en levande och global företagskultur, ansök nedan!

Som service delivery manager  är du ansvarig för att säkerställa att kundens intresse tas om hand under hela kundresan. Du är kundens naturliga partner och bygger en förståelse för kundens kärnverksamhet för att vägleda dem till den bästa lösningen på Pagero-plattformen och fungera som en expert på Pagero Services

Ansvarsområden
• Leda stora och / eller komplexa projekt - nationella / internationella kunder på olika marknader och vårda kundrelationer.

• Service Management i allmänhet

• Resurstilldelning för projekt

• Projektplanering och styrning mot milstolpar

• Guida kunden till bästa lösningar

• Proaktiv utveckling av kundanvändning av Pagero-tjänster

• Försäljning

• Affärsanalys för nya marknader, länder eller tjänster

• Leda workshops

• Rapportering och uppföljning

• Definiera och förfina interna processer

Arbetstider
Heltid

Kvalifikationer
För att kvalificera dig för denna position måste du ha en kommersiell ådra och njuta av att arbeta sida vid sida med företagets säljare. Du är en relationsbyggare med ett rådgivande tillvägagångssätt.

• Du kan kommunicera med både tekniska och en icke-tekniska stakeholders.

• Du har minst tre års erfarenhet av service management

• Du har erfarenhet från integrationsprojekt

• Du har en akademisk examen med fokus på IT eller informationssystem eller liknande arbetserfarenhet

• Du talar flytande engelska och svenska på en bra till mycket bra nivå.

• Du är en kundfokuserad lagspelare

• Du har en teknisk förståelse och en rådgivande inställning

• Du har mycket god förståelse för flöden av data och information

Önskade kvalifikationer:

• Kunskap om Order to Cash (OTC) och / eller Purchase to Pay (P2P)

• Ytterligare språkkunskaper som bland annat franska, turkiska, arabiska och tyska är meriterande.

• Erfarenhet av att arbeta med internationella projekt och / eller som konsult i kundimplementeringsprojekt

Vi lägger vikt vid personlig lämplighet och vi letar efter en kandidat med en nyfiken tankegång och god förmåga att förstå affärsbehov. Rollen är teknisk och du behöver ha ett stort tekniskt intresse.

För oss är det viktigt att all kompetens och färdigheter på arbetsmarknaden används. Vi välkomnar alla sökande och strävar efter mångfald.

Erfarenhet
Minst tre års erfarenhet av liknande arbete.

Ansökan
2021-09-15, urval och intervjuer pågår löpande.

Din ansökan kan vara på svenska eller engelska.

Kredit- och bakgrundskontroller är en del av denna rekryteringsprocess.

Observera: Om du inte är EU-medborgare, observera att du måste ha fullständiga arbetsrättigheter i linje med svensk lag. Om du har arbetstillstånd eller visum, se till att bifoga informationen tillsammans med din ansökan.

För mer information: carolina.klockaregullesjo@randstad.se

Om företaget
We believe that the power of Pagero is the synergy between our people and our capabilities. We offer you the opportunity to develop your career in an inspiring and international environment. Working at Pagero, you will get continuous personal and professional development opportunities, enabling your full potential and providing the best for your colleagues and our clients.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 juni 2021
  • Ansök senast: 15 september 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


19 april 2024

Project Manager

Project Manager

18 april 2024

Audit Specialist and Transformation

17 april 2024