Service Manager sökes till Stockholm

Service Manager sökes till Stockholm

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Är du en person som drivs av att utveckla och implementera nya arbetssätt och uppföljningsmetoder? Är du duktig på uppföljning och du vill alltid förbättra serviceupplevelsen för kunder, då har vi tjänsten för dig. Vi söker dig som vill arbeta som Service Excellence Manager på ett stort företag med kontor i södra Stockholm. Tjänsten är ett vikariat på ett år till att börja med, det finns goda möjligheter till förlängning.

Tjänsten syftar till att skapa förutsättningar för att driva kundens serviceverksamhet på ett effektivt sätt, det i sin tur syftar till att öka deras kundnöjdhet. Ditt huvudsakliga arbete kommer att vara att skapa och upprätta ett service Excellence-program som går att applicera på kundens alla serviceverkstäder i Sverige. Dina uppgifter är sedan att följa upp implementeringen av programmet. Du kommer att planera, dokumentera och hålla utbildningar inom bland annat 5S. Att följa upp och rapportera verkstädernas prestation inom området och ta fram korrigerande åtgärder blir en stor del av uppdraget.

I denna tjänst kommer det att förekomma en del resande, vi söker dig som vill arbetar heltid. Tjänsten kommer att starta under hösten 2020 eller årsskiftet 2020/2021. Arbetstiderna är måndag till fredag dagtid med flexibilitet.

Om företaget
Mer information om företaget ges vidintervju tillfället.

Din profil
Vi söker dig som har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare, du har goda kunskaper inom "Operational Excellence". Har du erfarenhet av företagsekonomi, 5S, VPM eller LEAN för att driva effektivitet och uppföljning är detta meriterande. Vi ser gärna att du har en högskoleutbildning, goda dator kunskaper, b-körkort samt att du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.

Som person söker vi dig som har en god analytisk förmåga, du trivs med att arbeta självständigt och driva ditt eget arbete framåt. Du är pedagogisk, lyhörd kommunikativ och brinner för att effektivisera verksamheter. Du har lätt för att ta människor och arbetar alltid för att öka kundnöjdheten.

Är du intresserad? Välkommen in med din ansökan redan idag, urval sker löpande. Vid frågor, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Emily Higgins, emily.higgins@2complete.se eller 073 365 68 32.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Sökord: Service manager, serviceansvarig, produktionsansvarig

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 september 2020
  • Ansök senast: 30 september 2020

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Quality Manager

Quality Manager

17 april 2024