Serviceadministratör till Ingersoll Rand

Arbetsbeskrivning

Serviceadministratör till Ingersoll Rand
Just nu söker vi en service administratör till Ingersoll Rand! Har du minst 3 års arbetslivserfarenhet, arbetat med fakturahantering och goda datakunskaper? Bor du dessutom norr om stan och har körkort med tillgång till bil? Då har vi rätt tjänst för dig! Randstad söker nu, med start enligt överenskommelse, en serviceadministratör till Ingersoll Rand i Arlanda.

Ingersoll Rand består av en mängd olika affärs- och marknadsledande varumärken som betjänar kunder på globala kommersiella, industriella och bostadsmarknader. Vi är passionerade för att bygga en bättre framtid - en värld av hållbara framsteg och varaktiga resultat. För att kunna tillgodose våra kunders behov och samhällen där vi arbetar och för att uppnå prestanda.

• Läs mer om företaget här; www.ingersollrand.com
Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Stockholm

Omfattning: Heltid 8-16.30, för start enligt överenskommelse till och med maj 2018 (med goda chanser till förlängning).

Arbetsbeskrivning:
Som serviceadministratör hos Ingersoll Rand kommer du att;

• hantera och administrera ordrar i affärssystem, orderbekräftelse till kund och uppföljning av ordrar.
• hantera kundreturer och fakturor liksom administration av serviceavtal. Du kommer även att kommunicera med servicetekniker och veckovis rapportera aktiviteter, resultat och resekostnader.
Kvalifikationer:
För att vara kvalificerad i tjänsten behöver du ha körkort, tillgång till egen bil och bo norr om Stockholm. Minst 3 års erfarenhet där du arbetat i liknande bransch och/eller med tekniska maskiner. Dina datakunskaper ska vara goda och du har tidigare arbetat med fakturahantering. Flytande svenska och engelska i tal och skrift är krav.

Det är meriterande (ej krav) om du har en ekonomiutbildning och/eller kunskaper i SAP.

I denna tjänst kommer vi att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Som person gillar du kundkontakt likväl som att samarbeta med dina kollegor. Strävar du också efter att alltid ge din bästa service, är noggrann och har en god kommunikativ förmåga tror vi att du kommer trivas bra här.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 17 juni 2017, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Alexandra Widström | alexandra.widstrom@randstad.se [ mailto:alexandra.widstrom@randstad.se ] |

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Proffice Sverige AB -
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 17 maj 2017

Liknande jobb


Sommarjobb som säljkoordinator till vår kund sökes!

Sommarjobb som säljkoordinator till vår kund sökes!

19 april 2024

19 april 2024