Serviceglad administratör på deltid sökes till kund inom forskning

Arbetsbeskrivning

Vi letar nu efter dig som tycker om att arbeta i en akademisk kontorsmiljö där du samtidigt får arbeta centralt med administration och service. Under en arbetsdag kan du få hantera allt ifrån beställning av kontorsmaterial till att hjälpa till med kontorsflytt och montera ihop möbler.

Om uppdraget:

För tjänsten är det viktigt att du kan börja omgående då konsultuppdrag behöver tillsättas så fort som. Omfattningen kommer vara ca 50% där du arbetar på en av kundens institutioner. Just denna institution arbetar bland annat med forskning inom socialpolitik, välfärd, ojämlikhet och arbetsmarknadsprocesser.

Uppdraget kommer att löpa på en tid framöver och under hösten 2018 kommer tjänsten troligen att utlysas via kunden för fast anställning.

Dina arbetsuppgifter:

Du kommer bland annat att se till praktiska frågor kring hur lokaler fungerar. Detta innebär exempelvis att du undersöker felanmälningar, beställer flyttar och kan hjälpa till med montering av möbler. Det är därför viktigt att du är initiativrik och lösningsorienterad.

Vidare ansvarar du för att rätt arbetsmaterial finns på plats och hanterar passerkort, beställer nycklar, delar ut posten, sköter kopieringsmaskinen och håller koll på kaffemaskinen. Du kan även hjälpa till vid arrangemang av större events. Vi ser därför att du är serviceinriktad och har god samarbetsförmåga.

Ett viktigt fokus för rollen är att ansvara för arkivering- och diarieföring av viktig dokumentation såsom beslut, avtal, kontrakt och protokoll vid institutet. Du måste därför vara mycket noggrann och strukturerad i utförandet av dina arbetsuppgifter.

Dina kvalifikationer:

- Gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning
- Ungefär ett års arbetslivserfarenhet från administrativ arbete
- Tidigare erfarenhet från ett serviceinriktat arbete
- Goda datakunskaper och kunskaper i Office-paketet

Om ansökan:

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.


Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/

Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbete med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Kontaktpersoner på detta företaget

Johanna Ebermo

Carolina Elfving

Mattias Söderberg

Linus Lindersjö

Edith Malm

Gunilla Lindell

Anders Scabuzzo

Matilda Nyberg-Dahlbäck

Helen Schoultz

Annika Englund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia Kontor
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • ca 50% omfattning Visstid
  • Publicerat: 18 januari 2018

Besöksadress

Sveavägen 155 11346 Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


12 augusti 2022

12 augusti 2022