Servicehandläggare till Södertälje

Servicehandläggare till Södertälje

Arbetsbeskrivning

Långsiktigt uppdrag för dig som vill arbeta med service i kombination med administration och koordinering!

Om tjänsten
Arbetsuppgifterna består av att besvara frågor från företagets kunder och återförsäljare över telefon och mail gällande serviceavtal. Du ansvarar också för support till samarbetspartners och övriga avdelningar inom företaget i såväl system- som produktfrågor samt support till slutkund i diverse avtalsfrågor. Aktivering och avslut av serviceavtal, handläggning av förlängningar, överlåtelser, kontraktsändringar, fellistor, back-loghantering m.m. är några vanligt förekommande arbetsuppgifter. Du tillhör teamet Service operations och kommer att ha ett nära samarbete med dina kollegor.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Administration av serviceavtal
• Telefonsupport till samarbetspartner i såväl system som produktfrågor
• Telefonsupport till slutkund i diverse avtalsfrågor
• Support till övrig intern personal avseende serviceavtal
• Mailkontakt med samarbetspartners, leverantörer, slutkund samt övrig intern personal
• Aktivering, kontraktsändring samt avslut av serviceavtal
• Hantering av back log, avsluts- och fellistor
• Uppföljning, utredning och korrigering av serviceavtal


Vem är du?
Tjänsten kräver att du har:
• Minst gymnasieexamen men vi ser gärna att du har en relevant vidareutbildning.
• Tidigare erfarenhet inom administration och service.
• God kommunikativ förmåga och flytande kunskaper i både svenska och engelska.
• Goda systemkunskaper.

Det är meriterande om du även har erfarenhet inom bilbranschen eller finans. Eller om du tidigare arbetat som servicerådgivare eller servicehandläggare i en liknande roll.


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.



Start: så snart som möjligt och kommer att pågå under minst 6 månader, för rätt person finns chans till förlängning
Omfattning: Heltid
Placering: Företagets kontor i Södertälje
Övrigt: Tjänsten är ett konsultuppdrag där du blir anställd av oss på Poolia och arbetar hos vår kund

Urval och intervjuer sker löpande, varmt välkommen med din ansökan via annonsen!

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 november 2020
  • Ansök senast: 2 december 2020

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Servicekoordinator - Scanjet i Sjöbo

30 november 2023

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

15 december 2023

Lotsplanerare, Gävle

Lotsplanerare, Gävle

13 december 2023