Serviceinriktad receptionist till Nyköping

Serviceinriktad receptionist till Nyköping

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du serviceinriktad, strukturerad och social? Har du tidigare erfarenhet av service? Då kan det vara dig vi söker. 


I rollen som receptionist jobbar du som spindeln i nätet på kontoret och ser till att det är ordning och reda. 


Arbetsuppgifterna består bland annat av: 


Mottagning av kunder 
Hantering av post
Beställning av kontorsmaterial
Kontakt med externa leverantörer m.m. 
Övrig administration. 

                                       
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.



Ansvarsområden
Du ansvarar för att dina arbetsuppgifter blir utförda i rätt tid och med rätt kvalitet. 

Arbetstider
Heltid. Uppdraget startar 2020-03-30 och kommer pågå till och med 2020-09-29.


Arbetstider: 08:00 – 17:00, måndag  - fredag. 

Kvalifikationer
I den här rollen söker vi dig som är serviceinriktad, strukturerad och noggrann. Du är social och gillar mötet med andra människor. 


Du har: 
Gymnasial utbildning med godkända betyg.
Tidigare erfarenhet av service.
Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift. 
Mycket god data- och systemvana. 
Goda kunskaper i Officepaketet. 

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
Sista ansökningsdag: 2020-02-29, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Kontakta Andrea Trägårdh, andrea.tragardh@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 februari 2020
  • Ansök senast: 29 februari 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


17 april 2024

Kontorsbiträde / webshopansvarig

Kontorsbiträde / webshopansvarig

14 april 2024

Administratör  kontorist

Administratör kontorist

22 mars 2024

12 mars 2024