Skadehandläggare / Kundsupport / Kundtjänst till Kinto Share

Skadehandläggare / Kundsupport / Kundtjänst till Kinto Share

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Kinto Share.

Om företaget:

Kinto Share är en bilpool som lanserades i Sverige under sommaren 2020. Nu fortsätter tjänsten att växa med fler bilmodeller och till fler områden. På mindre än ett år har bilpoolen Kinto Share vuxit till fler än 200 bilar och över 9 000 användare. Nu tar mobilitetstjänsten ytterligare ett steg för att både erbjuda tillgänglig och hållbar mobilitet samt demokratisera ny teknik – och öppnar därför landets första mobilitetsstation med vätgasbilar. Deras mål och syfte är att erbjuda hållbar och tillgänglig mobilitet för såväl konsumenter som företag.

Arbetsuppgifter:

I rollen som skadehandläggare ansvarar du för att hantera och koordinera inkommande skade- och försäkringsärenden vilket innefattar kontakt med kunder, verkstäder och fältpersonal. Då du ingår i företagets Second line support tillkommer även arbetsuppgifter som är förenliga med kundsupport såsom onboarding av nya kunder, kreditkontroller, teknisk support, fordons och körkorts hantering till övriga kundsupport ärenden.

Arbetstiderna är vardagar 8–17 med flexibiltet. Supporten är öppen 24:7 samtliga dagar om året och som Second line support kommer du att ansvara för jouren en vecka i månaden.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avlutad gymnasieutbildning
• Tidigare arbetslivserfarenhet av en roll inom kundservice
• God datorvana
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
• Det är meriterande om du tidigare arbetet som skadehandläggare eller kundsupport inom området bilförsäkringar

För att trivas i rollen motiveras du av att hjälpa andra och du anstränger dig för att finna lösningar. Du tar ansvar för att driva ditt arbete framåt och är mån om att lämna ifrån dig uppgifter genomförda med god kvalitet. Vidare trivs du på en arbetsplats med högt tempo där kunden står i fokus och du har en lösningsfokuserad inställning som genomsyrar ditt arbete.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: skadereglerare, skadehandläggare, handläggare, försäkringar, försäkring, försäkringshandläggare, motor, fordon, Stockholm, bilar, toyota, kinto, kund, kundservice, kundtjänst, kunsupport, mobilt,

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 april 2021
  • Ansök senast: 3 maj 2021

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


14 mars 2024