OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Flexibla arbetstimmar, helt jobba hemifrån - bli hotellansvarig i sommar! Skapa minnesvärda gästupplevelser, boka in gäster och hantera administration för fyra helt digitala Apartment Hotels i olika delar av Sverige. Sök idag och dryga ut semesterkassan!
OM TJÄNSTEN
Vår kund är ett hotellbolag som driver fyra helt digitala Apartment Hotels i olika delar av Sverige. Deras hotell finns i Sundsvall, Sollentuna, Knivsta och Helsingborg de är utrustade med det senaste inom digitala lösningar och kräver ingen fysisk reception eller personal. Hotellinformation och digitala kodkort skickas automatiskt ut till gästerna innan deras incheckningsdatum.
Som semestervikarie kommer du att bistå Hotellansvarig under hennes semesterperiod från 8/7 till 6/8. Du förväntas ha en två veckors upplärningsperiod med hotellansvarig innan hennes semester, och en överlämningsdag den 7/8.
Arbetet sker helt på distan och du kan jobba från lägenheten eller sommarstugan. Du behöver vara tillgänglig på telefon mellan kl. 8-15 och se över mailkorgen cirka 3 gånger om dagen, morgon, lunch och eftermiddag. Uppstår det problem behöver du vara lösningsorienterad och snabbtänkt.
Du erbjuds
- Ett mycket flexibelt extrajobb
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Hantering av bokningsförfrågningar: Besvara bokningsförfrågningar via e-post och genomföra manuella bokningar för gäster.
* Bokningshantering: Sköta inkommande bokningar från booking.com genom att använda bokningssystemt Sirvoy.
* Kodhantering: Övervaka och distribuera digitala koder via vår låsoperatör Telkey till gäster inför deras vistelse.
* Kundsupport: Svara på frågor från städbolaget och agera som kontaktperson för eventuella felanmälningar till vår fastighetsskötare vid problem med hotellen.
VI SÖKER DIG SOM
- Är student på minst 50% på universitet, högskola eller YH
- Är flytande i svenska och engelska i både tal och skrift
- Har erfarenhet från serviceyrken, ex. hotell, resturang eller likande
- Har goda kunskaper i office-paketet
- Kan jobba heltid under perioden 8/7 till 6/8
Meriterande
- Erfarenhet av kundservice
- Erfarenhet av bokningssystem eller hanterat bokningar tidigare
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Lösningsorienterad
- Noggrann
- Fokuserad
- Snabblärd
Vår rekryteringsprocess
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten riktas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan tas ned innan sista ansökningsdag om vi har gått vidare till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231