OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För dig som studerar ekonomi och som under perioden 21 juni - 13 augusti är intresserad av att lära dig mer om ärendehantering finns nu möjligheten att söka sommarjobb som ekonomiadministratör hos en ledande aktör inom optikbranschen. Sök tjänsten idag då vi arbetar med löpande urval!
OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för uppdragsgivares räkning en ekonomiadministratör som under perioden 21 juni-31 augusti får hantera företagets ärenden i deras system Zendesk. Upplärning kommer ske sporadiskt på timmar enligt planering under perioden 21 juni - 30 juni och sedan kommer rollen övergå till heltid från 1 juli-13 augusti.
Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos uppdragsgivaren.
Du erbjuds
* Ett meriterande extrajobb vid sidan av studierna och sommarjobb under kommande sommar
* Möjligheten att under sommaren ta stort ansvar och lära dig ett ärendehanteringssystem
* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
I rollen som ekonomiadministratör kommer du ansvara för att säkerställa att alla ärenden i systemet hanteras under sommaren. Du kommer exempelvis att:
* Lägga in krediteringar
* Hantera abbonemangsavslut
* Hantera betalfrågor
För att både trivas och passa i rollen tror vi att du har god systemförståelse och är snabblärd. Då olika typer av ärenden förekommer ser vi gärna att du har en förmåga till logiskt tänkande och kan se hur ärenden hänger samman. Inte minst är det viktigt att du är noggrann och säkerställer att varje ärende blir korrekt hanterat.
VI SÖKER DIG SOM
* Studerar för närvarande ekonomi, gärna inriktad mot redovisning på högskola/universitet
* Har möjlighet att jobba perioden 21 juni - 13 augusti
* Goda kunskaper i det svenska och engelska språket då ärenden hanteras på dessa språk
* Har bra systemkunskap
Det är meriterande om du:
* Har viss ekonomisk arbetslivserfarenhet från tidigare av exempelvis fakturahantering
* Har kunskaper i det danska, norska eller finska språket
Övrig information
* Start: 21 juni
* Omfattning: På timmar 21 juni - 30 juni. Heltid 1 juli - 13 aug.
* Placering: Kungsholmen, Stockholm
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår uppdragsgivares önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231