Sommarpersonal till Stockholmshems kundtjänstteam

Sommarpersonal till Stockholmshems kundtjänstteam

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Är du en serviceinriktad person som trivs med kundkontakt?
Har du tidigare erfarenhet av kundtjänst och administration?
Brinner du för att hjälpa andra människor?
Då kan den här tjänsten som kundtjänstmedarbetare vara rätt för dig!

Till vår kund Stockholmshem söker vi 1-2 kundtjänstmedarbetare för arbete under kommande sommar.
Detta är ett konsultuppdrag, där du blir anställd hos Arena Personal AB, men arbetar din tid hos vår kund Stockholmshem.

Uppdraget är på heltid och startar i början på juni och beräknas pågå till slutet på augusti.
Arbetstiden kommer vara kontorstider måndag till fredag och med en total arbetsvecka på 38h.

Är du student eller har annan sysselsättning på deltid så kan det vara aktuellt med fortsatt arbete på timmar vid behov under hösten.

Arbetsuppgifterna består bland annat av att svara på frågor och slussa vidare till rätt handläggare, ta emot felanmälningar, registrera arbetsorder och beställningar.
Som kundtjänstmedarbetare har du även löpande kontakt och samarbete med Stockholmshems entreprenörer och medverkar i utvecklingen av befintliga och nya kontaktkanaler.


Din profil
Vi tror att du som söker tjänsten har tidigare erfarenhet av att arbeta inom kundtjänst eller andra serviceyrken.
Du är van att administrera och att använda telefonen och datorn som arbetsredskap.
Du kan uttrycka dig väl på både svenska och engelska.

För att passa för tjänsten som kundtjänstmedarbetare bör du även vara väldigt serviceinriktad och ha ett intresse av att lyssna och hjälpa andra människor.

Vi erbjuder
Arena Personal erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chansen att utvecklas genom varierande uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som konsult har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du kan knyta viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp i din fortsatta karriär.

Ansökan
Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. För mer frågor kontakta ansvarig rekryterare Andreas Rudberg, andreas.rudberg@arenapersonal.com. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus

Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn

Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Sverige AB
  • 2 platser
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 april 2020
  • Ansök senast: 30 april 2020

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Fleminggatan 7
Stockholm, 10425

Liknande jobb


Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

19 april 2024