Student med intresse för bank- och finanssektorn

Arbetsbeskrivning

Är du en student med stort intresse för bank och finanssektorn? Är du på jakt efter det perfekta deltidsjobbet som kommer ge dig relevant arbetslivserfarenhet för din kommande karriär? Står du dessutom utan sommarjobb så är detta den perfekta tjänsten då det är start omgående. Sök tjänsten som Dispatcher på deltid redan idag!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för TradeChannels räkning två stycken Dispatchers på deltid. TradeChannel är en produktleverantör som fokuserar på utveckling, implementering och underhåll av IT-lösningar för några av Nordens största finansiella företag, banker, fond- och kapitalförvaltningsbolag.

I rollen som Dispatcher kommer du arbeta i TradeChannels Customer Service-team som idag består av tre personer. I denna roll kommer du att vara en nyckelspelare i att säkra kundnöjdheten och vara länken mellan TradeChannels kunder och övriga medlemmar i Customer Service-teamet. TradeChannel erbjuder dig en trivsam arbetsplats med högt tempo och stor gemenskap.

Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos TradeChannel. Uppdraget kommer att vara på deltid och sträcka sig fram till 6 månader. Det finns goda möjligheter att bli förlängd på uppdraget, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet

ARBETSUPPGIFTER
Customer Service har helhetssynen över kundernas processer och TradeseC-lösningar. Frågor som kan dyka upp kan vara relaterade till konfiguration, regelverk eller specifika flöden i TradeseCs-lösningar. Customer Service supporterar kundernas användare av TradeseC. I din roll som Dispatcher är du kundens första kontakt vilket innebär löpande kundkontakt via TradeChannels ärendehanteringssystem, telefon och mail.

Denna roll innefattar bland annat att du:
* Du ansvarar för hanteringen av de kundärenden som kommer in och hjälper i vissa fall kunden att prioritera.
* Du genomför själv en första analys för att avgöra vem som ska hantera ärendet. Ett ärende kan bestå av ett fel/incident, ändringsbegäran eller ett önskemål från kund om nyutveckling i TradeseC.
* Du ansvarar för uppföljningen både internt på TradeChannel och mot kunden för alla de ärenden som kommit in och säkerställer att kunden löpande får återkoppling.

All ärendehantering sker i TradeChannels ärendehanteringssystem Service Desk. Då TradeChannel har ett Service Level Agreement-åtagande under kontorstid ingår du i ett gemensamt schema som ser till att bemanning under dessa tider alltid finns.

VI SÖKER DIG SOM
* För tillfället studerar en högskoleexamen inom ekonomi eller motsvarande
* Har goda kunskaper, både verbalt och skriftligt, i det svenska och engelska språket
* Har ett gediget intresse för att lära dig och utvecklas inom bank- och finanssektorn

Som person ser vi att du är serviceinriktad med en bra kommunikativ förmåga. Du har en fallenhet för att ge information, hitta lösningar och hjälpa andra när det gäller. Vi ser även att du är fokuserad, målmedveten och ständigt arbetar för en bra struktur. För att passa in i företaget och rollen ska du även tycka om att arbeta i team och agera spindeln i nätet.

ÖVRIG INFORMATION


* Start: Omgående
* Omfattning: deltid
* Placering: Stockholm
* Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och TradeChannels önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till
Academic Work.
* Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
* Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på stw01@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar så hör gärna av dig där!


OM OSS

Academic Work är Home of the young professionals. Det betyder att de flesta av våra jobb är relevanta för dig som studerar på högskola/universitet eller för dig som är klar med dina studier och är i början av din karriär. Hos oss kan du arbeta som konsult på uppdrag hos någon av våra kunder, bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet eller börja jobba internt på något av våra Academic Work kontor. Läs mer på www.academicwork.se.


* Som deltidskonsult på Academic Work blir du en del av vårt konsultnätverk och har för varje uppdrag en ansvarig konsultchef som finns tillgänglig under hela din anställningsperiod. Konsultchefens uppgift är att säkerställa att du trivs på din arbetsplats men också att du utvecklas och vi arbetar aktivt för att kunna hjälpa dig vidare mot spännande tjänster såväl under din studietid som efter din examen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Enligt avtal
  • Deltid
  • Publicerat: 13 juni 2018

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Investment Manager

16 februari 2024

projektportfölj chef

projektportfölj chef

26 oktober 2023