Studerande servicedesk-medarbetare till Kappahl!

Studerande servicedesk-medarbetare till Kappahl!

Arbetsbeskrivning

Letar du efter ett meriterande extrajobb inom IT och support vid sidan om dina studier? Har du det som krävs för att leverera service i världsklass? Om svaret är ja är det dig vi söker! KappAhl söker nu en servicedesk-medarbetare och erbjuder dig möjligheten att få jobba för ett av Nordens ledande modekedjor, så brinner du för mode och IT är detta chansen att få in foten!

OM TJÄNSTEN
Som servicedesk-medarbetare hos KappAhl kommer du att få möjligheten att
vid sidan av dina studier hjälpa KappAhls butiker i hela Norden med IT-relaterade problem. Tjänsten är ett flexibelt extrajobb där du arbetar 1-2 gånger i veckan enligt dina önskemål. Arbetet är förlagt 17-20 under vardagar samt 9-18 under helger, det går således utmärkt att kombinera med studier. För att få en bra grund kommer du att inleda tjänsten med en gedigen introduktion.

KappAhl är ett av Sveriges ledande retailbolag inom klädbranschen. Det är ett företag som har varit med i matchen i över 60 år. KappAhl är ett bolag som har ca 400 butiker runt om i Sverige men också i Norge, Finland och Polen, med hundratusentals besökare i butikerna men också online.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och KappAhls önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till
Academic
Work

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du

ARBETSUPPGIFTER
Som servicedesk-medarbetare kommer du att vara baserad på KappAhls huvudkontor i Mölndal. Teamet kommer att vara riktat mot att supportera KappAhls internpersonal från butikerna när det kommer till IT-relaterade problem från hela Norden via telefon och e-mail.

Du kommer till exempel att:


* Supportera butiksmedarbetare via telefon och e-mail
* Registrera inkommande ärenden i Freshworks ärendehanteringssystem
* Generell support av IT relaterade problem


Tjänsten passar dig som gillar att jobba i lag och ge förstklassig service. Vidare tycker du det är kul att på ett pedagogiskt sätt lösa problem och tvekar inte på att hoppa in där det behövs.

VI SÖKER DIG SOM
* Studerar en eftergymnasial utbildning med minst 1,5 år kvar.
* Har någon form av tidigare arbetslivserfarenhet, gärna inom service
* Behärskar det svenska och engelska språket obehindrat i tal och skrift.

Det är meriterande om du:
* Studerar en IT-relaterad utbildning
* Har tidigare erfarenhet av en liknande roll

Som person sätter du service i fokus och gillar att göra det lilla extra för att lösa medarbetares problem. Ditt driv och viljan att utvecklas värderas högt

Övrig information


* Start: Augusti
* Omfattning: Deltid
* Placering: Mölndal, Göteborg
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och KappAhls önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 juli 2021
  • Ansök senast: 24 augusti 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024