Support/Helpdesk/Kundtjänst

Arbetsbeskrivning

Prime är ett ledande bemannings- och rekryteringsföretag som förser näringsliv och offentliga sektorn med kvalificerad arbetskraft inom vård, administration, ekonomi, marknad och IT. Prime har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Västerås. En av våra kunder Point behöver förstärka sitt team inom Support. Företaget är ledande inom kortbetalningsterminaler. Dom hanterar även installation, kundsupport och service för sina kunder. Företaget sitter i nyrenoverade lokaler i Hammarby Sjöstad. För mer information om företaget gå in på hemsidan www.point.se. För att vara rätt person för denna tjänst bör du ha teknikintresse, vara van att prata i telefon. Ha en pedagogisk förmåga att förklara och vägleda personer med olika bakgrund. Du är van att läsa av situationer och har lätt för att anpassa dig. Service är något som du arbetat med flera år och det är service och support som du vill arbeta med ytterligare ett par år. Vi söker dig som tidigare arbetat inom Kundtjänst/Helpdesk/Support. Du har förmåga att vägleda, guida och lösa problem. Du har lätt för att söka efter information och har stort tålamod. Telefonen är ditt viktigaste arbetsredskap men du bör även behärska Officepaketet väl. Vidare ser vi att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift samt att du har goda engelska kunskaper. Har du kunskaper i affärssystemet VISMA är det ett meriterande. Du kommer även att arbeta med enklare fakturahantering, order och granskning av avtal. Arbetstiden (08:30-19:00) är schemalagd måndag-lördag.

Sammanfattning

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010