Supportmedarbetare som brinner för kundservice!

Supportmedarbetare som brinner för kundservice!

Arbetsbeskrivning

Vill du ta nästa steg inom kundservice där du få agera teknisk support mot butikskedjor runt om i landet? Då ska du fortsätta läsa! Den här tjänsten passar dig som är en teknisk problemlösare som brinner för att leverera god service. Urval sker löpande så skicka in ditt CV redan idag!

OM TJÄNSTEN
Välkommen till en av världens sju största IT-företag! Fujitsu levererar totala lösningar inom informations- och kommunikationsteknik. Tillsammans med mångfacetterade tjänster tillhandahåller deras omfattande verksamhet utveckling, tillverkning, försäljning och underhåll av banbrytande produkter av hög kvalitet och elektroniska enheter som gör dessa tjänster möjliga.

Den här rollen kommer anpassas efter din kunskapsnivå där du får ta dig an enklare ärenden från början och successivt kliva in i mer avancerade ärenden. Då du kommer vara en del av ett rutinerat team finns det ett stort kunskapsutbyte och möjlighet att få stöttning när du behöver.

Du erbjuds


* En roll där du får möjlighet att utvecklas
* Ett stort bolag med många möjligheter
* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.


ARBETSUPPGIFTER

Exempel på dagliga arbetsuppgifter:


* Ansvara för telefon- och mailsupport där du besvarar tekniska frågor från butikspersonal
* Utföra felsökning
* Registrera och administrera ärenden i företagets affärssystem


VI SÖKER DIG SOM
* Har en avslutad gymnasieutbildning


* Har erfarenhet från en roll inom kundservice
* Har ett tekniskt intresse och viljan att lära dig mer
* Behärskar svenska samt engelska i tal och skrift då både språken används i det dagliga arbetet


Meriterande om du har:


* Erfarenhet av något remotesystem eller ärendehanteringssystem
* Förståelse för teknisk hårdvara
* God vana i Windows 10


Vi söker dig som är service-minded och har ett intresse för IT & teknik. Vi ser att du är självgående och sätter ett stort värde i att leverera kvalitativ support till företagets kunder. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och du förstår vikten av struktur och ordning i ditt arbete. Vidare är du prestigelös och du har en god kommunikativ förmåga.

Vi kommer begära utdrag ur brottsregister och UC på grund av uppdragets kundbas.

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, inledningsvis till 28/2-2022, med god möjlighet till förlängning och en långsiktig roll
* Arbetstid: Varierande veckoschema, skift
* Placering: Östersund
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 oktober 2021
  • Ansök senast: 17 november 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Helpdesk-/Supporttekniker

Helpdesk-/Supporttekniker

26 november 2021