Supporttekniker till investeringsbolag

Supporttekniker till investeringsbolag

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Randstad Technologies är specialister inom IT. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får coachning och varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Hos Randstad Technologies står din personliga utveckling i fokus, och du erbjuds ett stort nätverk och många sociala aktiviteter. 
 
Vi söker en supporttekniker till vår kund!  

Vår kund som är en ledande private equity-investerare med ett beslutsamt engagemang för att skapa starkare, hållbara företag genom operationell förbättring och transformativ tillväxt. Kunden fokuserar på utvalda regioner och sektorer där man har djup erfarenhet och lång historia. Fokussektorer är Healthcare, Technology & Payments, Financial Services, och selektivt, Industrial & Business Services. Nyckelregioner är Europa och globalt för investeringar inom hälsovård och teknik och betalningar.

Ansvarsområden
I rollen som IT Supporttekniker kommer du att ansvara för det löpande stödet gällande kunden, inklusive både mindre ärenden och större förbättringsprojekt. Du kommer att ansvara för hela supportprocessen och därför spelar du en stor roll i utvecklingen av bolagets IT-processer. Denna roll ger dig ett stort ansvar över ditt jobb och ger dig möjlighet att engagera dig i större IT-projekt inom företaget.


I rollen ingår:
Se till att den dagliga verksamheten löper smidigt
Hantera alla supportärenden varsamt och effektivt
Stödja första och andra linjens IT via telefon, e-post och på plats
Tillhandahålla teknisk support i hela företaget



Kvalifikationer
För att lyckas i rollen är du naturligt serviceminded och uppskattar kommunikation. Vidare har du ett intresse för IT-frågor och värderingar att arbeta i en högt tempo och ständigt föränderlig miljö. Sist men inte minst uppskattar du att arbeta ur ett långsiktigt perspektiv och alltid ge det som är bäst för företaget.
 

Tekniska kunskaper:
• Erfarenhet inom Microsoft 365 och Azure
• 2-5 års erfarenhet av att ha jobbat inom IT-support.
• Har viss erfarenhet av 2nd och 3rd line

Bakgrund och erfarenhetsnivå:
• 2-5 års erfarenhet av att ha jobbat inom IT-support.

Meriterande:
• Erfarenhet av att ha arbetar i en internationell miljö och/ eller inom finansbranschen eller liknande.
• Erfarenhet av Sharepoint och Teams är meriterande.

Personliga egenskaper:
• Viktigt att kunna hantera stressade personer
• Trevlig och snäll
• Service-minded
• Driven
• Prestigelös



Ansökan
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Kontakta Anders Andersson, på anders.m.andersson@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 juni 2022
  • Ansök senast: 21 juli 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024