Supporttekniker till service desk

Arbetsbeskrivning

JobQuest behöver en Supporttekniker till kunds servicedesk i centrala Stockholm!

Du kommer att hantera olika typer av supportärenden men främst prioritera e-tjänstekort kontoret. Du kommer att svara på och hjälpa slutanvändare med all slags support och felsökning för att lösa Incidenter samt andra administrativa uppgifter som stöd för slutanvändare via e-post, telefon och mail.
I rollen ingår också att vara med och fotografera och lämna ut e-tjänstekort till hela organisationen samt utkörningar till kunder där man fotograferar och lämnar ut e-tjänstekort.

Arbetstiden är heltid.

Uppdraget är en del av JobQuest konsultverksamhet. Din anställning kommer att vara hos JobQuest men din placering kommer att vara som konsult hos vår kund. Anställningen är heltid och uppdraget är tills vidare hos kunden.

Du är positiv och har lätt att samarbeta. Du kommer att vara en del av ett supportteam som supporterar ett stort antal användare via telefon/mail och remote, alla på olika tekniska nivåer. Det är viktigt att du trivs att jobba med andra och att du har lätt att ta till dig ny information.

Kompetens/Erfarenhet:

- Du har minst 6 månaders erfarenhet av Helpdesk och IT-Support
- Du har en vilja att förbättra och utveckla verksamheten
- Som person är du noggrann och ansvarstagande
- Du tycker att samarbete är viktigt och är generös med att dela med dig av din kunskap
- Du gillar problemlösning och är lösningsfokuserad
- Du har en bra förmåga att hantera krävande användare
- Du kommunicerar flytande på svenska och har mycket goda kunskaper i engelska
- Generell IT intresse och en förståelse för att andra inte kan IT

Stor vikt läggs på personliga egenskaper.

Ansök så snart som möjligt via vår CV databas på www.jobquest.se. Då tjänsten kan komma tillsättas tidigare kommer vi att arbeta löpande med rekryteringsprocessen.

Din ansökan ska innehålla cv på svenska och ett personligt brev på svenska samt namn och nummer till två referenser. (Vi ringer inga referenser innan du är aktuell för tjänsten).

Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post kontakt@jobquest.se

När du skickar in din ansökan godkänner och samtycker du till att JobQuest behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer

Kollektivavtal: Vi följer bemanningsföretagens kollektivavtal.

Om JobQuest

JobQuest är ett snabbt växande bemannings- och rekryteringsföretag med lång och bred branscherfarenhet. Vi vet att bredd skapar möjligheter, både för dig som kund och för dig som kandidat.

Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner, att aktivt och engagerat hjälpa till att länka samman människor både företagare och privatpersoner, genom att erbjuda smarta och attraktiva tjänster till konkurrenskraftiga priser. Just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande, Professionella och Handlingskraftiga i relation till kund och kandidat.

Kontaktpersoner på detta företaget

Asko Kyyränmäki

Kirsi Andersson

JobQuest

Therés Rydell

Sarah Emanuelsson

Fredrik Hagelin

Marjut Adalberth

Tobias Erhardt

Quest Consulting

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jobquest Sverige AB Almnäs
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 28 juni 2017

Besöksadress

Regementsgatan, Byggnad 111, våning 1 15166 Almnäs
None

Postadress

Regementsgatan, Byggnad 111, våning 1
Almnäs, 15166

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024