Svenskatalande servicerådgivare

Arbetsbeskrivning

Vill du bli en del av vårt fantastiska team och vara med och erbjuda kundtjänst av hög kvalitet för Zalandos kunder?
Är ditt expertisområde kundbetjäning medan försäljning inte direkt känns som din grej?
Letar du efter ett fast arbete?
Lockar ett kontorsarbete och moderna arbetsutrymmen i Kuppis i centrala Åbo?
Önskar du en fast månadsinkomst och arbetstider som i första hand sker under vardagarna?

Om ditt svar är ja, så fortsätt läsa!


KUNDRÅDGIVARE

Vi söker efter dig som brinner för kundtjänst och vill ge kundtjänst kunderna som handlar på Europas största nätbutik inom mode, Zalando.


OM JOBBET

Som anställd hos oss består dina arbetsuppgifter i främsta hand av att hjälpa kunderna med olika frågor. Frågorna kan gälla bl.a. beställningar, leveranser, fakturor, olika varor samt reklamationer. Kontakterna sköts via telefon, e-mail och chatt. Jobbet innebär ingen försäljning eller dolda försäljningsmål - vårt fokus ligger på att hjälpa kunderna på bästa sätt!

Vi har en avslappnad och ungdomlig arbetsmiljö där man snabbt blir en del av vår stora och internationella familj som under åren växt i snabb takt och fortsättningsvis växer. Vår arbetsgemenskap har ett öppet sinne, är vänlig och har ett sinne för humor - därför är det egenskaper vi gärna ser att du också har. Ett plus är också om du trivs som fisken i vattnet i en internationell och social arbetsmiljö.

För tillfället är arbetstiderna klockan 9-21 på vardagar samt sporadiska helgskiften, men förändringar är möjliga.

Det vi erjuder är ett fast heltidsjobb - i medeltal är antalet arbetstimmar per vecka 37,5. Vi söker nu efter kollegor som är beredda att satsa fullt ut på jobbet och utvecklas tillsammans med oss!

Jobbet inleds med en betald introduktionsperiod.


VI ERBJUDER DIG

Inskolning till arbetsuppgifterna
En fast månadslön och möjlighet till olika bonusar
En central arbetsplats i Kuppis, Åbo
En modern och hemtrevlig arbetsmiljö
En internationell arbetsplats och arbetsgivare
Mångsidiga personalförmåner och en aktiv arbetsgemenskap
Family feeling
Möjlighet att utvecklas och göra karriär
En jobbplats som prioriterar ditt välbefinnande
En jobbplats som ständigt utvecklas
En omtänksam och flexibel arbetsgivare

VAD VI FÖRVÄNTAR OSS AV DIG

En positiv attityd, äkta känsla för kundservice och vänlighet som krävs för att trivas på arbetsplatsen. Den medarbetare vi söker är också noggrann, energisk och har en flexibel inställning till jobbet. Vi vill också att du är avslappnad, flitig och har ett sinne för humor som vår blivande kollega.

Du har redan lite arbetserfarenhet och du motiveras av ett målinriktat jobb. Det viktigaste kravet i denna uppgift är dock att du har en utmärkt kommunikations- samt interaktionsförmåga och du klarar av problemlösning på ett självständigt och smidigt sätt. Du räds inte en stundvis hektisk arbetsmiljö, du tar snabbt till dig ny information och du klarar av att ta emot feedback.

Vi ser det som en fördel ifall du har tidigare erfarenhet av kundtjänst och du kommer definitivt att stå ut bland mängden ifall du har erfarenhet av contact center som arbetsplats!
Vi kräver flytande språkkunskaper i svenska, i både tal och skrift. Vi kräver dessutom goda språkkunskaper i engelska.

Du bör också ha grundläggande IT-kunskaper och snabbt kunna lära dig nya system.


TILLÄGGSINFORMATION OCH ANSÖKNINGSINFORMATION


Är detta du? Vi börjar intervjua redan under ansökningstiden så fort vi hittar passliga kandidater, så om du är intresserad av positionen, sök på en gång!

Intervjuerna ordnas som videointervjuer.


Mer om oss: https://www.youtube.com/watch?v=1DXdYydFKHc
Följs oss gärna på sociala medier: @sykesfinland


Du kan under hanteringen av din ansökan bli kontaktad under namnen SYKES och Sitel Group. Detta beror på en sammanslagning av Sykes till Sitel Group som pågår som bäst. Även om namnet på vårt företag byter, så kan du vara säker på att vi fortfarande erbjuder arbetsuppgifter med över 40 års erfarenhet av kostnadseffektiva affärslösningar, exceptionella kundservice- och supporttjänster till ledande företag och varumärken i olika branscher.

Vårt kontor hittar du i Kuppis, Åbo. Hos oss arbetar mer än 250 proffs inom kundtjänst och vi betjänar våra kunder på sju olika språk. Vi är ett internationellt och växande företag som satsar på en högkvalitativ kundupplevelse, långvariga kundrelationer, utveckling och personalens välbefinnande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SYKES Finland Oy
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 september 2021
  • Ansök senast: 10 oktober 2021

Liknande jobb


3 december 2021

3 december 2021

3 december 2021

3 december 2021