Swecon söker central kundsupport

Swecon söker central kundsupport

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker sig som har en hög serviceförmåga och har lätt för att etablera och bygga kundrelationer. Du får gärna komma från en roll där du jobbat med resursplanering och/eller med kundkontakt, ett extra plus är om du också har erfarenhet av bygg-och entreprenadbranschen/ tunga fordon. Vi ser gärna att du är självständig i ditt arbetssätt och har lätt att prioritera olika arbetsuppgifter. Vidare sätter vi hög vikt vid att du är driven och vill vara med oss att utveckla denna nya enhet. Tjänsten är ny på Swecon och tillsammans med andra projekt som drivs kommer denna tjänst att utvecklas en del under den initiala perioden.   

Du kommer att bli anställd som konsult via Randstad och sedan uthyrd till Swecon, goda möjligheter till anställning hos Swecon finns. 

Ansvarsområden
Det här kommer du att göra
• Vara ansvarig för att proaktivt planera in och boka service för kunder
• Lägga serviceärenden och planera serviceteknikers tid 
• Ha kontakt med kundmottagare, verkmästare och tekniker på olika anläggningar runt om i landet
• Mycket telefon-och mailkontakt med kunder
• Handlägga ärenden som kommer in via vår digitala kundportal 
• Sälja kompletterande tjänster och produkter
• Vara med och utveckla processerna för denna nya enhet



Arbetstider
Heltid

Kvalifikationer
Vi söker dig som:
• Är serviceinriktad och ordningsam
• Är stresstålig och flexibel 
• Är en positiv person som har lätt för att samarbeta 
• Gillar att utvärdera och utveckla processer
• Gillar utmaningar och stimuleras av ett varierat arbete med högt tempo

Vi söker dig som har:
• Relevant bakgrund och erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• God administrativ förmåga
• God förmåga att hantera olika typer av kunder och kunders behov
• God datorvana

Kompetenser och erfarenheter som är ett plus om du besitter:
• Kunskap inom branschen
• Fordonstekniska kunskaper

Erfarenhet
• Tidigare jobb inom service och kunderfarenhet
• Erfarenhet av resursplanering

Ansökan
Sista ansökan 2020-10-02, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef, Patrick Bihler, på telefonnummer 072-1809610 eller patrick.bihler@randstad.se 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 september 2020
  • Ansök senast: 2 oktober 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023