Ta betalt handläggare till Sergel Kredittjänster

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta med reskontra, lära dig mer om fodringar, avbetalningsplanersplaner och serviceyrket? Då är tjänsten som ta betalt handläggare något för dig! Nu startar vi en rekryteringsprocess där du kommer att få arbeta hos Sergel Kredittjänster. Det här är en arbetsplats med högt i tak, stöttande kollegor och en kreativ arbetsmiljö att utvecklas i.

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för Sergel Kredittjänsters räkning 4 stycken handläggare som vill jobba på heltid. Tjänsten kommer att börja den 5e september med utbildning hos Sergel Kredittjänster.

Sergel Kredittjänster AB är en av marknadens ledande inkassoföretag med nära 400 anställda och med kontor i både Sverige och i övriga Europa.

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta som konsult hos Sergel kredittjänster AB.

Vårt erbjudande till dig som heltidskonsult hos Academic Work inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor och dedikerad konsultchef också rabatter och erbjudanden genom vår konsultportal. Läs mer om vårt erbjudande här

ARBETSUPPGIFTER
Som handläggare kommer du att vara företagets ansikte utåt och jobba med reskontra, kundservice och administration. När kunderna ringer in kommer du till exempel att


* Förmedla betalningsinformation
* Lägga upp amorteringsplaner
* Hantera frågor gällande uteblivna betalningar


Arbetsdagarna präglas av mycket god gemenskap med varierande arbetsuppgifter med fokus på administration och telefon.

VI SÖKER DIG SOM
* Har god vana av att arbeta med datorer och flera system


* Har någon erfarenhet av att arbeta med kundtjänst alt. erfarenhet från serviceyrken
* Flytande kunskaper i svenska och engelska, såväl tal som skrift


Har du tidigare arbetat med telefonservice och administration ses detta som meriterande.

Som person är du snabblärd, har lätt att jobba med flera system samtidigt och är serviceminded. Du kan hantera tuffare samtal med kunder, är engagerad i det du gör och har ett effektivt och strukturerat arbetssätt. Stundtals kan det vara högt tempo i teamet och det är därför viktigt att du är stresstålig och har förmåga att prioritera.

Då arbetet innebär mycket kundkontakt och du kommer vara företagets ansikte utåt är det viktigt att du är social och utåtriktad som person.

ÖVRIG INFORMATION

START: 5 september

OMFATTNING: Heltid

ARBETSTIDER: Kontorstider, 08-17

PLATS: Farsta

URVAL: Sker löpande

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på stn02@academicwork.se under kontorstid. Kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail.

Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och har några års arbetslivserfarenhet, är nyutexaminerad eller fortfarande studerar på högskola/universitet. Hos oss kan du arbeta som uthyrd konsult på specifika kunduppdrag eller bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet. Läs mer på www.academicwork.se.

SKYDD FÖR DEN PERSONLIGA INTEGRITETEN
När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner och samtycker du till att Academic Work behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer under vår PuL-sida.’’

INFORMATION OM FÖRETAGET
Sergel Kredittjänster AB erbjuder flexibla och effektiva tjänster inom tjänsteområdena Kredit, Inkasso, Köp av fordringar samt SMS tjänster. De vänder sig till transaktionsintensiva bolag med höga krav på kvalitet, kostnadseffektivitet, kundservice och flexibilitet. Idag är Sergel Group en av marknadens ledande aktörer med ca 315 anställda med kontor i Sverige, Danmark, Norge, Finland, Litauen och Lettland.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt avtal
  • Heltid Kontorstider
  • Publicerat: 6 augusti 2016

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Tullhandläggare

Tullhandläggare

28 oktober 2020

27 oktober 2020