Teamledare Internservice

Teamledare Internservice

Arbetsbeskrivning

Nu utvecklar vi vårt internserviceteam och söker därför en person som vill leda och fördela arbetet i den nya rollen som Teamledare Internservice.
Du brinner förstås för att leverera service i toppklass och motivera dina medarbetare att göra detsamma. Du sporras av att läsa kundens behov för att hitta nya lösningar och utveckla vårt serviceutbud innan kunden ens själva vet att de behöver just den tjänsten. Samtidigt drivs du av måluppfyllnad och strävar efter förstklassig och punktlig leverans från både dig och teamet.
Som teamledare arbetar du själv som en i teamet samtidigt som du har det övergripande ansvaret för att teamet som helhet uppnår sina mål, levererar överenskommen service och att vi tar hand om våra kunder på bästa sätt.


Teamledaruppgifter
Leda, planera och fördela teamets resurser för optimal serviceleverans
Utveckla avdelningen och verksamheten för ständiga förbättringar.
Ha gruppmöten och medarbetarsamtal.
Schemaläggning
Ta emot beställningar och räkna på offerter till kunder. Större uppdrag görs i samråd med Servicechef
Inköp. Säkerställa att vi handlar från upphandlade leverantörer och till rätt priser



Teamuppgifter
Post - Sortera och dela ut inkommande post. Insamling och utskick av utgående post.
Distribution – Interndistribution av biljetter, bud och tidskrifter, extern distribution av material, pärmplockning m.m.
Tillsyn av mötes- och kopiatorrum samt lättare service av kaffemaskiner
Materialhantering – Påfyllning av material på våningsplanen
Kontakt, möten och uppföljning med leverantörer för t. ex. växter, frukt, kaffe, vatten, maskinservice
Växeltelefoni
Löpande ärendehantering
Framtagande och analys av rapporter och statistik
Hantering av mobiltelefoner, dator och annan inkommande och utgående utrustning
Enklare hantverksuppdrag
Internservice är en del av Affärsområde Service i Slussgården AB och därför kan arbetsuppgifter inom andra delar av bolaget också förekomma



Krav
Minst 5 års arbetslivserfarenhet inom relevanta yrken
Minst 3 års erfarenhet i relevant arbetsledande befattning
Arbetet kräver att man är i god form och kan arbeta både med fysiskt praktiska moment såväl som administrativt arbete
Ekonomisk förståelse, då man kommer att vara involverad i budget- och prognosarbete, samt räkna på offerter och jämföra leverantörer
God datorvana, samt vana att arbeta i det grundläggande Officepaketet
Tillgänglig för arbete under ordinarie öppettider. 06:00 – 18:00 mån-fre. Visst skiftarbete med växlande öppnings- och stängningspass. Arbete utanför dessa tider kan i enstaka fall förekomma.
God svenska och engelska i tal och skrift
Serviceminded. Väldigt viktigt att du tycker om att arbeta med service och människor.
Att arbeta med service innebär inte bara att du utför sina arbetsuppgifter korrekt. Det inkluderar även att du kan interagera med och bemöta kunder och kollegor på ett bra och trevligt sätt.



Arbetsplatsen ligger vid Slussen. Vi tillämpar provanställning.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Slussgården AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 februari 2021
  • Ansök senast: 15 februari 2021

Postadress

Hornsgatan 20, 118 20 Stockholm
Stockholm, 11820

Liknande jobb


16 april 2024

Sommarjobb vaktmästeriet

Sommarjobb vaktmästeriet

11 april 2024

9 april 2024