Teknisk kundtjänst hemifrån för Telenor

Teknisk kundtjänst hemifrån för Telenor

Arbetsbeskrivning

Arbeta heltid med teknik och kundtjänst hemifrån - permanent från valfri placeringsort i Sverige!
Har du ett teknikintresse, är strukturerad och van att hålla flera bollar i luften? Då kan det vara dig vi letar efter!

Som vår kollega i det här teamet arbetar du med att lösa olika tekniska ärenden, effektivt och med fokus på kundens bästa. Du kommer att en del av ett dynamiskt team med trevliga människor, en del finns på våra kontor, andra i olika delar av landet. Kanske din granne är en!

Viktigast av allt, du kommer alltid att ha din teamleader nära till hands, hen ser till att du får det stöd och den utbildning du behöver, och att din personliga utveckling står i fokus hos oss.

Den här tjänsten går ut på att du kommer att arbeta hemifrån permanent, dvs. även efter att pandemin avtar. På så vis får du möjligheten att starta en intressant karriär där du känner dig hemma!

Vi erbjuder dig ett jobb i ett multinationellt företag som växer kraftigt
Webhelp är ett snabbt växande företag där du kommer att ha mer än 60 000 kollegor i 40 länder. Blir du vår kollega kommer du att starta tjänsten med en gedigen utbildning, på heltid, i hantering av kundsamtal, ärendehantering och felsökningslogik. Utbildningen kommer, som jobbet, att ske helt på distans. Under utbildningen fokuserar vi på att förbereda dig som nyanställd på allra bästa sätt så att du känner dig trygg i din arbetsroll.

Förmåner:
- Fast månadslön
- Kollektivavtal med Unionen
- Friskvårdsbidrag
- Utvecklingsmöjligheter


Dina dagliga arbetsuppgifter består av felsökning av de tjänster som vi förmedlar till kunden…
- Ta emot inkommande samtal från befintliga kunder
- Svara på frågor om bredband och TV-tjänster
- Följa upp support-ärenden
- Merförsäljning till befintliga kunder


Vi söker dig som helst har ett teknik/service intresse..
- Vill hela tiden lära nytt och kan arbeta självständigt
- Är en duktig problemlösare
- Har godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A)
- Talar flytande Svenska och du känner dig bekväm med att hantera ett samtal på engelska
- Kan hålla flera bollar i luften samtidigt
- Är öppen för att arbeta kvällar och helger då det är ett krav
- Det är meriterande om du har erfarenhet av något system för ärendehantering, kundinformationssystem, felsökningsverktyg, förståelse för nätverk LAN, WAN, WLAN.


Känner du igen dig? Ta då första steget i en resa med Webhelp - Sänd ditt cv nu!

START: 2021-11-29 och 2021-12-06

ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning på 80% (börjar med 6 månaders provanställning)

ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, 08:00-21:00 måndag-fredag, helger 10:00-19:00

PLACERINGSORT: Där du bor i Sverige, organisatoriskt kommer du att tillhöra vårat kontor i Umeå

Vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Making business more human for the world’s most exciting brands

We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds.

Webhelp is committed to making business more human.

It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies.

Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.

Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.

Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.

By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners’ business.

Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.

Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.

Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

swedish

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 november 2021
  • Ansök senast: 29 april 2022

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024