Teknisk kundtjänst på distans för Webhelp Göteborg!

Teknisk kundtjänst på distans för Webhelp Göteborg!

Arbetsbeskrivning

Vi på Webhelp utlovar ett roligt och utmanande jobb inom teknisk support. Från den plats i Sverige som passar dig!
Arbeta hemifrån permanent – valfri placeringsort!
Vi på Webhelp är måna om dig som anställd och för oss är det av största vikt att alla har harmoni i sitt arbete, En säker miljö, möjligheter att utvecklas och en bra balans mellan jobb och fritid. Därför arbetar en stor majoritet av våra medarbetare hemifrån. I den här tjänsten kommer du att arbeta hemifrån permanent, dvs. även efter att pandemin eventuellt avtar. På så vis får du möjligheten att starta en intressant karriär där du känner dig hemma!
Att jobba som Teknisk Support hos Webhelp
Som supportmedarbetare på Webhelp i Göteborg är du kundernas stöttepelare vid frågor och funderingar kring deras mobiltelefon, surfplatta och dator. Du kommer dagligen hantera både enklare och mer komplexa ärenden i samråd med olika slags kunder som är i behov av din expertis. Anställningen kommer att börja med en fyra veckor lång betald distansutbildning där våra erfarna utbildare ser till att du får alla verktyg du behöver. Efter det kommer de att vara där för hjälpa dig med det dagliga arbetet och din framtida utveckling. En stor del av utbildningen sker på engelska.
Vi söker dig som...
Är en självständig och teknikintresserad person, som gillar och triggas av att jobba efter utsatta mål och som alltid vill ge bästa möjliga service.
Erfarenhet av iOS och/eller macOS eller jämförbar teknik rekommenderas
Har godkända gymnasiebetyg i svenska och engelska
Bor i Sverige.

Känns det som en roll för dig? Bara att klicka på Ansök Nu!
Som ett första steg i din karriär hos Webhelp kommer du att få göra två online-test som består av olika delar, det kommer att ta cirka 45 minuter men du kan göra det i flera omgångar, när du har tid. Dessa kommer att sändas till dig med mejl, från oss och från en av våra samarbetspartners.
Vad erbjuder vi dig?
Tillsvidareanställning med sex månaders provanställning.
Kollektivavtal är för oss en självklarhet, du ska känna dig trygg i din anställning! Här kan du läsa mer om Contact-center-avtalet, och dess lönevillkor, som gäller hos oss.
Kollektivavtalsenlig lön, OB-tillägg och övertidsersättning.

START: Olika startdatum från och med juni till augusti 2021
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning med sex månaders provanställning
ARBETSTIDER: Heltid, varierande arbetstider måndag – söndag kl 08.00 – 20.00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande så sök så snart som möjligt
PLACERINGSORT: Valfritt, du arbetar permanent hemifrån. Officiellt kommer du att tillhöra kontoret i Göteborg.
Vad händer nu?
När du fyller i din ansökan på nästa sida så kommer du få svara på ett par korta frågor. Beroende på när du är tillgänglig och vilken typ av jobb du letar efter så kommer du att kontaktas av en av våra rekryterare.
Vi rekryterar fortlöpande till det här projektet då det växer kontinuerligt så vänta inte - Sök nu!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden AB
  • 20 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 juni 2021
  • Ansök senast: 14 juli 2021

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 16904

Liknande jobb


27 juli 2021

Customer Support Agent

Customer Support Agent

27 juli 2021

Technical Support Analyst

27 juli 2021