OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu dig som är en vass koordinator inom teknikområdet som är ute efter ett riktigt roligt och stimulerande arbete. Har du jobbat i en koordinerande roll med många kontaktytor där fokus ligger på service och administrativa uppgifter kommer du garanterat trivas i rollen som servicekoordinator ute hos vår kund som sitter i superfina lokaler belägna i centrala Göteborg. Har du en bred förståelse för teknik och har tidigare erfarenhet av att ha arbetat i en teknisk roll? Då kan det här vara en utmärkt utmaning för dig!
Detta är ett uppdrag om 100% med start omgående som sträcker sig minst sex månader fram i tiden, med god chans till förlängning.
I rollen som teknisk servicekoordinator kommer du huvudsakligen att arbeta med koordinering av personal för garanti- och serviceärenden inom teknikområdet, hos vår kund inom marinbranschen. Dina arbetsuppgifter kommer bl.a. att bestå av:
• Teknisk support
• Hantera garantiärenden och assistera projektledare under garantiperioden
• Uppföljning av servicearbete efter att serviceingenjörerna har utfört sitt arbete
• Inrapportera servicearbeten
Utöver dina huvudsakliga arbetsuppgifter kan du få andra relevanta uppgifter av din närmsta chef och din arbetsdag kommer att vara rolig och varierande. Du kommer att arbeta stationerad på vår kunds kontor i centrala Göteborg och vara behjälplig för serviceteknikerna via telefon och mail. Du kommer i rollen som teknisk servicekoordinator att ha breda kontaktytor och du kommer att kommunicera på både svenska och engelska.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har en bred förståelse för teknik, elektronik och mekanik. Vi tror även att du har erfarenhet av någon form av administrativ eller koordinerande roll sedan tidigare, gärna inom teknik- och/eller marinområdet. Du har förmågan att läsa både el- och mekaniska ritningar. Det är meriterande om du har arbetat som serviceingenjör, teknisk support eller en liknande roll. Som person tror vi att du är framåt, social, noggrann och flexibel. Du ser vad som behövs göras och hjälper gärna till där det behövs. Du trivs med en varierande arbetsdag och gillar att arbeta administrativt och stötta dina kollegor. Du talar och skriver obehindrat på engelska.
Du erbjuds
Du kommer att erbjudas ett roligt och utvecklande arbete inom teknisk administration och koordinering. Detta är en strålande chans att utvecklas och få chansen att arbeta på en riktigt trevlig arbetsplats med goa kollegor och härlig atmosfär. Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande - vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Elin Gulin, elin.gulin@jurek.se. Ansök på www.jurek.se
Om företaget
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52