Teknisk support inom e-handel, Stockholm

Teknisk support inom e-handel, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av  e-handel och teknisk support? Har du arbetat med telefon som ditt främsta arbetsverktyg med ett stort intresse för kundservice i världsklass? Skulle du beskriva dig själv som en social, initiativtagande och kundorienterad person som drivs av att göra skillnad för kunderna? Sök gärna idag.

Du kommer att arbeta för ett företag  med kontor i Tyresö som säljer verktyg, maskiner, arbetskläder och skyddsutrustning. Här välkomnas du av trevliga kollegor och en arbetsplats med härlig stämning. Det är start omgående fram till minst mars 2021 med chans till förlängning. Låter det som din nästa utmaning? Varmt välkommen med din ansökan redan idag.

Ansvarsområden
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Hjälpa ett av företags kunder genom att besvara samtal och mejl
Säkerställa att kundens ärenden blir lösta på bästa möjliga sätt från start till mål
Teknisk support
Orderhantering
Enklare dokumentation
Du ger god service mot kunderna och är företagets roll utåt
Det är viktigt att du trivs med telefonen och datorn som verktyg och kan navigera snabbt emellan
Arbeta i affärssystemet Jeeves


Arbetstider
Heltid, start omgående till och med mars 2022 med chans till förlängning. Kontoret är beläget i Tyresö med direktbuss från Gullmarsplan. Arbetet sker idag både på plats på kontoret och på distans . Arbetstiderna är 8-17 med 1 h lunch. 

Kvalifikationer


Erfarenhet av kundtjänst , e-handel och teknisk support
Goda kunskaper i Officepaketet
Flytande kunskaper i Svenska, i tal såväl som i skrift
God datavana samt lättlärd i olika system
Avklarad gymnasieutbildning

Det är är meriterande, dock ej ett krav:
Kunskaper i affärssystemet Jeeves eller annat affärssystem
Goda kunskaper i Engelska, i tal såväl som i skrift

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du nyfiken, inititativtagande och framåt med ett kundorienterad inställning samt noggrant arbetssätt. Du har alltid kunden i högsta fokus och drivs av att hitta lösningar på problem.  Du hjälper gärna dina kollegor, arbetar bra i både i team och självständigt tillsammans med  mycket tålamod. 

Ansökan
Sista ansökningsdag: 2021-10-27, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 oktober 2021
  • Ansök senast: 27 oktober 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


3 december 2021

3 december 2021

3 december 2021

3 december 2021