Teknisk support till Nilfisk

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Om kunden:

Nilfisk är en av världens ledande tillverkare av rengöringsutrustning och säljer produkter för både privat och professionellt bruk. Företaget är danskägt med koncernhuvudkontor i Köpenhamn. Den svenska verksamhetens huvudkontor ligger i Mölndal och här jobbar ett 60-tal personer. Huvudprodukten är städmaskiner och kunderna finns främst inom kommuner, landsting, industrier och städbolag.

Arbetsuppgifter:

Som teknisk support bistår du Nilfisks kunder, serviceverkstäder och tekniker med teknisk support och rådgivning gällande företagets produkter på mail och telefon. Rollen innefattar även att till viss del supportera och utbilda företagets säljorganisation och återförsäljare i tekniska frågor. Produktutbudet är stort och omfattar exempelvis dammsugare, golvrengöringsmaskiner och högtryckstvättar.

Profil:

• Tidigare erfarenhet av teknisk support, gärna i en närliggande bransch
• Kunskaper i att läsa sprängskisser och att utifrån dem ge en målande teknisk vägledning på telefon
• Goda el- och mekanikkunskaper
• God data- och systemvana
• Körkort B
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Vi tror att du som söker är en serviceinriktad lagspelare som trivs i en händelserik miljö. Du har struktur på ditt arbete och tar ansvar för dina arbetsuppgifter och för att driva dina ärenden framåt. Du är en pedagogisk kommunikatör och kan på ett tydligt sätt ge teknisk vägledning i både tal och skrift. Dessutom har du en utvecklad problemlösningsförmåga i kombination med en lösningsfokuserad inställning.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg (Mölndal)
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <ahref='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Sökord: Teknisk support, service, kundkontakt, kundservice, el, mekanik, Göteborg, Mölndal

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt överenskommelse.
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 27 februari 2017

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Reklamationshantering

11 april 2024

13 mars 2024

5 mars 2024

VOC Agent - Norweigian

VOC Agent - Norweigian

15 december 2023