Teknisk support till PostNord Strålfors

Teknisk support till PostNord Strålfors

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Postnord Strålfors har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Postnord Strålfors en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som
en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att
testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.
Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida.

Om företaget:

PostNord Strålfors levererar digitala och skräddarsydda kommunikationslösningar till företagskunder. De erbjuder ett brett utbud av digitala kommunikationsprocesser som effektiviserar kommunikationen mellan företag vad gäller exempelvis affärsdokument, såsom ordermeddelanden, fakturor och betalfiler. Därtill erbjuder de även lösningar inom traditionell print, butiksmaterial och grafiskt tryck till sina kunder. Postnord Strålfors är verksamma inom den nordiska marknaden, i Danmark, Norge, Finland och Sverige.

Denna tjänst är placerad på deras kontor i Ljungby, där du inledningsvis får introduktion och stöttning av kollegor med mångårig erfarenhet för att utvecklas i rollen. Företagskulturen präglas av engagemang och pålitlighet du arbetar i en omväxlande miljö för att möta kundernas behov. Läs gärna mer på deras hemsida här: https://www.stralfors.com/

Arbetsuppgifter:

I rollen som teknisk support utgör du en framträdande funktion där du är en primär kontaktperson för verksamhetens företagskunder. Du hanterar den dagliga driften och agerar teknisk support där din roll kan förklaras som en central kontaktperson gällande frågor kring de elektroniska tjänster som företaget erbjuder. Större delen av ärendena inkommer via företagets ärendehanteringssystem samt mail. Vanliga ärenden kan handla om faktureringsärenden, spårning av filer, lagerstatus på material, guidning av diverse portaler, samt övriga tekniska frågor. En central uppgift är att arbeta proaktivt och säkerställa att systemflödet fungerar på ett effektivt sätt, exempelvis vad gäller avvikelser av kundfiler i systemet.
Vidare deltar du på operativa möten med storkunder och arbetar i nära samarbete med dina kollegor samt andra funktioner internt. En stor del av din roll innebär att arbeta i flertalet olika system, varpå är något du trivs med.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Relevant eftergymnasial utbildning, alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet av en tekniskt supporterande roll
• Mycket god dator- och systemvana
• Obehindrade kunskaper i svenska och engelska, muntligt såväl som skriftligt

Vi tror att du som söker har ett stort tekniskt intresse och trivs i en roll där du får agera problemlösande och bistå med god service till företagskunder. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att prioritera i ditt arbete utefter de ärenden som inkommer. Att ta egna initiativ och arbeta i en varierande roll ser du som motiverande. Vidare ser du möjligheter i förändring och du trivs i en roll som innebär förändrade direktiv och en varierad arbetsbelastning.

Övrig information:

Start: Enligt övrenskommelse
Plats: Ljungby
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 december 2022
  • Ansök senast: 1 januari 2023

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Offensiv Linuxspecialist till Specialistverksamheten

Offensiv Linuxspecialist till Specialistverksamheten

8 mars 2024