Uthyrare till Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vi erbjuder möjligheten att vara med och växa på ett av Sveriges mest spännande och expansiva fastighetsbolag!

Som uthyrare på Rikshem arbetar du med hela uthyrningsprocessen av Rikshems bostäder och lokaler. Arbetet innehåller bland annat tät kontakt med Rikshems kunder och bostadssökande genom telefon, e-post och reception. Vi söker nu en uthyrare till vårt kontor i centrala Stockholm.

Vi söker dig som har:


• Erfarenhet från tidigare arbete med administration och kundbemötande
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Goda kunskaper i både svenska och engelska (tal och skrift)
• Arbetslivserfarenhet från fastighetsbranschen
• Vi ser gärna att du har utbildning inom ekonomi eller juridik


Som person är du van att ta egna initiativ och trivs med att arbeta både självständigt och i team. Du är strukturerad, skicklig på att hantera stora mängder information och olika uppgifter samtidigt samt har en säljande inställning. Du drivs av att arbeta mot tydliga mål och är affärs- och resultatorienterad.  Då tjänsten ställer höga krav på snabb service, behöver du ha intresse och förståelse för kundens behov och ett utpräglat sinne för service och affärsmannaskap. Rikshem strävar efter ökad mångfald och därför söker vi dig som kan bidra med nya perspektiv, värdesätter olikheter och förstår hur dessa påverkar dig själv och andra.

På Rikshem arbetar vi utifrån värdeorden pålitlighet, utveckling och långsiktighet. Som arbetsgivare kännetecknas vi av en dynamisk miljö och korta beslutsvägar. Hos oss finns stora möjligheter till personlig utveckling för dig som har drivkraft och engagemang. Detta bidrar till att vi i undersökningar röstas fram till en av de mest attraktiva arbetsgivarna i fastighetsbranschen.

Rikshem ägs av Fjärde AP-fonden och AMF och är ett av Sveriges största och mest expansiva privata bostadsbolag. Vi erbjuder bostäder och samhällsfastigheter på ett flertal orter från norra till södra Sverige. Fastighetsbeståndet har vuxit från 5 miljarder kronor vid starten 2010 till drygt 37 miljarder kronor 2017 och vi fortsätter att växa.

Tycker du jobbet låter intressant, varmt välkommen med din ansökan! Du ansöker genom att ladda upp din CV och personligt brev i Rikshems rekryteringsverktyg på www.rikshem.se/jobbahososs. Sista ansökningsdatum är den 7 maj 2017. Urval sker löpande.

För ytterligare information om tjänsten vänligen kontakta Frida Moritz, fastighetschef i Stockholm, på frida.moritz@rikshem.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rebecka Eidenert

HR Jobb Rikshem
010-70 99 373
Karl Johansson
010-70 99 200
HR-specialist Rebecca Stålnacke

Jobb Rikshem

Fastighetschef Henrik Nordlund
010-70 99 316
Uthyrningschef Jennie Blichfeld

Fastighetschef Suzanne Hagersand

Fastighetschef Håkan Carlsson

HR Jobb Rikshem

Sammanfattning

  • Arbetsplats: RIKSHEM AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 1 -
  • Publicerat: 26 april 2017

Besöksadress

VASAGATAN 52
STOCKHOLM

Postadress

VASAGATAN 52
STOCKHOLM, 11120

Liknande jobb


Vi söker nu framtidens Uthyrningsansvarige!

24 oktober 2020

Skiduthyrare i vackra Lofsdalen

Skiduthyrare i vackra Lofsdalen

22 oktober 2020