Uthyrnings – och kundtjänstadministratör till ParkingPartner

Uthyrnings – och kundtjänstadministratör till ParkingPartner

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet av administration och service? Vi söker dig som vill vara ansiktet utåt och ha kontakt med hyresgäster och fastighetsägare. Ta chansen och var med på deras fortsatta resa och sök rollen som Uthyrnings- och kundtjänstadministratör redan idag!

OM TJÄNSTEN
”Stämningen i gruppen är väldigt bra, vi hjälper varandra och har samtidigt roligt tillsammans. Det är överlag ett väldigt välkomnande företag där jag har känt mig inkluderad från dag ett." Så beskriver en tidigare uthyrare, stämningen.

Parking Partner är ett etablerat parkeringsföretag där medarbetarna har stor erfarenhet av parkeringsbranschen. De arbetar med allt från stora garage till mindre utomhusparkeringar inklusive uthyrning av parkeringsplatser. Dessutom erbjuder de kringtjänster som projektering, garagestädning, linjemålning samt all administration kring parkering. Vid stora evenemang kan de ordna med parkeringsvärdar som dirigerar och hänvisar bilisterna till rätt plats. De är idag 20 anställda och är etablerade i Stockholm och Uppsala.

Du erbjuds


* Genom en gedigen introduktion och upplärning, både på kontoret och ute för att scanna av de olika områden du kommer ansvar för, kommer du få riktigt bra förutsättningar att komma in i arbetet på ett bra sätt
* Du välkomnas till deras kontor i Nacka Strand med gym, restauranger, grönområden och vatten runt husknuten
* Bli en del av kundserviceteamet som är ett sammansvetsat team med ambitiösa medarbetare


ARBETSUPPGIFTER
Du kommer exempelvis:


* Vara länken mot Parking Partners och deras kunder och uppdragsgivare
* Hantera hyresavtal för uthyrning av parkeringsplatser
* Kundtjänstrelaterade ärenden som innebär telefon- och mailkontakt med uppdragsgivare, hyresgäster och kunder
* Administrera och arbeta i olika system som exempelvis uthyrningssystemet Hogia samt administrera Parking Partners egna app som heter Phone Park
* Faktura- och reskontrahantering


VI SÖKER DIG SOM
* Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift, men hänsyn till de interna och externa kontakter du kommer ha i rollen


* Har en utbildning på gymnasienivå
* Har tre års erfarenhet av administrativt arbete och kundservice


Det är ett stort plus om du:


* Har erfarenhet av att arbeta i ett hyressystem samt avtalsskrivande
* Har arbetat i en kundtjänst tidigare
* Har arbetat med ekonomi tidigare


I den här rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt vid hur du är som person. Kompetenserna som ligger till grund för denna rekrytering är följande:


* Självgående
* Strukturerad
* Flexibel
* Relationsskapande


Övrig information


* Start: Omgående, enligt överenskommelse
* Omfattning: Tillsvidare, inledande provanställning om sex månader
* Placering: Nacka Strand
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Parking Partners önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.


INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs gärna mer om Parking Partner på deras hemsida.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 juli 2021
  • Ansök senast: 20 augusti 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


28 juli 2021

Projektadministratör

Projektadministratör

28 juli 2021