Värd/kassapersonal/garderobiär

Arbetsbeskrivning

Vill du ha ett extraarbete där du arbetar med service och träffar många olika människor från hela världen? Vi på Adecco Hospitality & Events, Office & HR ger dig nu en möjlighet till detta i en spännande tjänst som värd/värdinna, kassavärd och garderobiär.

Hur ser din arbetsdag ut?
I rollen som värd/värdinna, kassapersonal och garderobiär kommer du att arbeta på vårt kundföretag som är en av Sveriges största mötesplatser med utställare och tusentals besökare från hela världen. Du kommer att få upplärning på minst en av arbetsstationerna. Arbetsuppgifterna varierar från att ta emot jackor och väskor i garderoben till att sälja entrébiljetter och ta emot besökare och utställare vid entréerna.

Uppdraget börjar i september, och är därefter löpande, extra vid behov. Ett stort krav är att man ska kunna jobba hela dagar 22-25 september. Därefter ska du kunna jobba i snitt minst 2-3 gånger i veckan, samt vilja ha detta som extrajobb under minst 1,5 års tid. Arbetet kan förekomma både dag/kväll, måndag till söndag och arbetstiderna varierar mellan 3 -12 h där vi ser att du som söker kan arbeta i snitt minst två vardagar och en helgdag i veckan.  Du kommer att bli anställd som konsult på Adecco Student och bli uthyrd till vårt kundföretag i centrala Göteborg.

Vem trivs här?
Du som är student samt har minst 1,5 år kvar av studierna och vill ha ett extraarbete har nu hittat rätt. Har du tidigare erfarenhet av något serviceyrke och har ett intresse av mässor och konferenser kommer du snabbt att komma in i dina nya uppgifter. Du har goda språkkunskaper i svenska och engelska. Har du ett flexibelt schema i skolan, alternativt studerar på distans och har möjlighet att hoppa in på kort varsel är det positivt. Glöm inte att man bör kunna arbeta minst 3 dagar i veckan i snitt och att vi ser långsiktigt på samarbetet.

Är du som person serviceminded, utåtriktad och kundfokuserad är detta tjänsten för dig! Du tar gärna kontakt med andra människor och ditt hjälpande förhållningssätt kommer att göra att du når framgång på ditt nya arbete. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet. Vi behandlar endast ansökningar där både cv och personligt brev finns med, samt där det tydligt framgår vilken sysselsättning man har.

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Intervjuer kommer att börja hållas under augusti och september månad. Var noga med att bocka i att du är intresserad av extrajobb/studentjobb när du gör din registrering samt bekräfta i ditt personliga brev att du är student.

Vid frågor om uppdraget kontakta konsultchef Alma Velijevic 031 - 720 72 89 under vardagar 8,00-16,00

Vid frågor angående registrering på hemsidan, kontakta gärna Kandidatsupport på 08-598 980 10

Välkommen att söka!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 10 platser
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast lön
  • Deltid Tillsvidare
  • Publicerat: 12 augusti 2016

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


NK söker värd/värdinna till servicecenter!

15 oktober 2020

14 oktober 2020

MeetingDesigner till Varbergs Kusthotell

MeetingDesigner till Varbergs Kusthotell

13 oktober 2020