Vi söker ansvarsfull administratör till välkänd statlig kund i city

Arbetsbeskrivning

Har du ett par års erfarenhet som administratör och trivs i en roll med olika kontaktytor?Tycker du även det låter intressant att arbeta på en betydelsefull myndighet? Då vill vi gärna att du skickar in en ansökan för detta uppdrag.

Om uppdraget:

Uppdraget kommer att starta under juli, senast den 30 juli, men önskvärt med start den 2 juli eller den 16 juli. Beräknas längd för heltidsuppdraget är till 31 december 2018. Det kan även finnas chans till förlängning.

Vår statliga kund är en av riksdagens myndigheter och grundades redan 1668. De har sitt kontor centralt i city vid Brunkebergstorg.

Dina arbetsuppgifter:

I rollen kommer du genomföra och följa upp registerkontroller av medarbetare och konsulter samt förbereda och följa upp säkerhetsskyddsavtal. Arbetet innebär en daglig kontakt med medarbetare, konsultföretag och andra myndigheter. Vi ser därför att du har god social kompetens och trivs i en roll med flera kontaktytor.

Vidare ingår vanligt förekommande administrativa kontorsgöromål som exempelvis hantering av mail, post och möten. Även arbete med diarieföring och hantering av sekretess- och offentlighetsfrågor förekommer. Vi tror därför att du är självgående inom detta och att du brukar beskrivas som ansvarsfull och noggrann i en yrkesroll.

Dina kvalifikationer:

- Gymnasieutbildning eller motsvarande
- Minst 3 år arbetslivserfarenhet som administratör
- Starkt meriterande om du tidigare arbetat på myndighet med t.ex. diarieföring, sekretess- och offentlighetsfrågor
- Mycket goda kunskaper i MS Excel och Word

Vad vi erbjuder dig:

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan:

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Sofie Nilsson på e-postadress: sofie.nilsson@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.


Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/

Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Kontaktpersoner på detta företaget

Johanna Ebermo

Carolina Elfving

Mattias Söderberg

Linus Lindersjö

Edith Malm

Gunilla Lindell

Anders Scabuzzo

Matilda Nyberg-Dahlbäck

Helen Schoultz

Annika Englund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia Kontor
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 18 maj 2018

Besöksadress

Sveavägen 155 11346 Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Områdesansvarig till Feriejobb

Områdesansvarig till Feriejobb

19 april 2024